bkf_94 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heey, har satt opp en treningsplan med mye forkjellig og en av de tingene er 10 min med hoppetau, finner IKKE hoppetau hjemme så jeg lurte på om jeg kunne hoppe opp oog ned uten stopp ? siden det blir jo egentlig det samme OG når du bruker hoppetau (hvis man ikke er så god) kan det hende at du kommer borti tauet et par ganger og da må du stoppe litt, her hopper jo man ustoppet Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heey, har satt opp en treningsplan med mye forkjellig og en av de tingene er 10 min med hoppetau, finner IKKE hoppetau hjemme så jeg lurte på om jeg kunne hoppe opp oog ned uten stopp ? siden det blir jo egentlig det samme OG når du bruker hoppetau (hvis man ikke er så god) kan det hende at du kommer borti tauet et par ganger og da må du stoppe litt, her hopper jo man ustoppet Poenget med å hoppe tau er jo at man trener koordinasjon samtidig som man trener kondisjon. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Heey, har satt opp en treningsplan med mye forkjellig og en av de tingene er 10 min med hoppetau, finner IKKE hoppetau hjemme så jeg lurte på om jeg kunne hoppe opp oog ned uten stopp ? siden det blir jo egentlig det samme OG når du bruker hoppetau (hvis man ikke er så god) kan det hende at du kommer borti tauet et par ganger og da må du stoppe litt, her hopper jo man ustoppet Poenget med å hoppe tau er jo at man trener koordinasjon samtidig som man trener kondisjon. så du TRENGER det egentlig ikke? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Svaret er vel at du ikke trenger det, hvis du vil trene uten poeng Bruk en taustomp eller noe slik, funker like bra. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva med å kjøpe et hoppetau? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Heey, har satt opp en treningsplan med mye forkjellig og en av de tingene er 10 min med hoppetau, finner IKKE hoppetau hjemme så jeg lurte på om jeg kunne hoppe opp oog ned uten stopp ? siden det blir jo egentlig det samme OG når du bruker hoppetau (hvis man ikke er så god) kan det hende at du kommer borti tauet et par ganger og da må du stoppe litt, her hopper jo man ustoppet Poenget med å hoppe tau er jo at man trener koordinasjon samtidig som man trener kondisjon. så du TRENGER det egentlig ikke? hmm, skjønner du ikke hva han mener? trener ikke no særlig koordinasjon ved og bare hoppe opp og ned... du kan kjøpe ett hopptau, eller lage ett, du har antageligvis en taubit hjemme som du kan bruke, skal ikke så mye til, husker før på karatetreningen så brukte vi beltet som hoppetau er bare å være fantasifull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå