Joachim_F Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Electronic Arts jobber med en rekke prosjekter, inkludert et nytt Sim City og noe som heter SimAnimals. Les mer Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, nå må det vel snart bli en slutt på dette? The Sims er ikke lenger en melkeku, snarere et eget meieri (en egen avdeling i EA er jo satt av til å lage sims-spill). Det første The Sims var bra, men de mistet ihvertfall meg når The Sims 2 kom ut, og jeg fikk vite at det skulle komme minst like mange utvidelsespakker til det som til det første. Nå har det allerede kommet massevis av Sims-småspill, og flere er jo på vei, som mest sannsynlig ikke er verdt en tilbudspris engang. Det kommer også SimCity-spill med rare navn. Ikke interisert. Lag SimCity 5. Eller 5000, eller 5 K, eller omså 5 kvantazillionerbillioner. Bare gi det et femtall og ikke fordum det. Da kan det bli bra. Sim Animals? Kanskje. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 må få ett skikelig sim city nå, ikke noe hokus pokus samfunn vare! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så lenge de holder seg LANGT unna alt som har noe med SimcitySocieties å gjøre så har jeg håp! Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) må få ett skikelig sim city nå, ikke noe hokus pokus samfunn vare! Vet mye rot der ja Måtte sette ned en og en byggning om gangen, ikke ville de gjøre noe vist det ikke vare skole heller Nei, lager by i simcity 4 heller da jeg, kjører med reglene har de jobb er de glad, ikke gi meg masse ting jeg må passe på Endret 14. februar 2008 av Terje22 Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 må få ett skikelig sim city nå, ikke noe hokus pokus samfunn vare! Enig! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg forlot aldri Sim City 4 for å si det slik. Sim City: Samfunn ble vurdert som uegnet etter å ha lest et par omtaler. Sim City-spill skal være vanskelige, avanserte og nøyaktige. Det er en bysimulator-serie, ikke et arcade-spill. Nei takke seg til! Lenke til kommentar
Popsux Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Spiller heller City Life en SimCity Samfunns-dritt! CityLife 2008 Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg