Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Å fy satan! Nå er det klart, men Wii skal på operasjonsbordet. (Chip incoming) http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=25548 Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 WTF?! Er denne kilden å stole på da? Er ikke aktuelt å vente så lenge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Blir hvertfall senere enn i vår. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=183203 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Han sa det kom til høsten på en 1UP Podcast. Senere har Nintendo gått ut og sagt at dette ikke er bekreftet eller noe, men tipper presidenten selv vet når storspillet kommet ut Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tipper den komemr i andre kvartal ! Du er optimist ser jeg Tror nok vi må vente helt til august/september. Ville ikke overraske meg i såfall. Da får vi se hvor rett jeg hadde om ikke så altfor lenge tenker jeg. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Å fy satan! Nå er det klart, men Wii skal på operasjonsbordet. (Chip incoming) http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=25548 Merkelig nok kommer nyheten fra en side som selger chips etc. Tar dette med en neve salt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vel, hva med å lese linkene og postene? Computerandvideogames.com skriver bare om hva sjefen for Nintendo sa i en podcast til 1up.com. Nintendo har sagt at det ikke er bekreftet at det kommer i høst, så kanskje det kommer i sommer, eller enda senere. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hurra! Du tuller? Er det så enkelt!? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som veit om den japanske versjonen også har en mulighet for engelsk tekst/menyer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som veit om den japanske versjonen også har en mulighet for engelsk tekst/menyer? Kun japansk. Er bare noen ord her og der er på engelsk. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hurra! Funker den? Noen som har testa? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) NOKON MÅ TESTE! Endret 28. februar 2008 av aspic Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Legger inn en bestilling i morgen (og har nå forhåndsbestilt amerikanske Brawl fra VG+). Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke, er samme folka som sto bak Freeloader og Action Replay til GC og begge disse funka ypperlig. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Legger inn en bestilling i morgen (og har nå forhåndsbestilt amerikanske Brawl fra VG+). Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke, er samme folka som sto bak Freeloader og Action Replay til GC og begge disse funka ypperlig. Då forventer eg statusrapport når varene er mottatt Gah, var jo ikkje dyrt eingong kanskje eg bør bestille og, berre for å prøve. Det siste eg vil er å ende opp med BRAWL i US versjon som berre ligg på rommet her og FRISTAR meg. Det hadde vore tortur det. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Legger inn en bestilling i morgen (og har nå forhåndsbestilt amerikanske Brawl fra VG+). Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke, er samme folka som sto bak Freeloader og Action Replay til GC og begge disse funka ypperlig. Då forventer eg statusrapport når varene er mottatt Gah, var jo ikkje dyrt eingong kanskje eg bør bestille og, berre for å prøve. Det siste eg vil er å ende opp med BRAWL i US versjon som berre ligg på rommet her og FRISTAR meg. Det hadde vore tortur det. Du har overtalt meg óg! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kor mykje kostar BRAWL frå VG? Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 57 kanadiske dollar, hvis jeg ikke husker feil (orker ikke sjekke). Såvidt over 300 norske kroner. Dog, frakt kommer i tillegg. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 ser ikke det helt store i brawl jeg, men jeg må vel teste det ut siden alle sier det er såå bra... Men det står ikke på min toppliste.. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) På Ign står Utgivelse til mai 2008 i europa. Hvis det er sant, så er det jo ikke så ille. http://wii.ign.com/objects/748/748545.html BTW, koster BRAWL 49,99 dollar på VG+. og ca 40 spenn i frakt Alt i alt litt over 300 kanskje med dagens kurs. Hadde wii og 360 vært sonefrie, tror jeg den butikken hadde fått kjørt seg:) Endret 29. februar 2008 av lyon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå