Gå til innhold

EU-tilhengjarar svikar landet sitt, seg sjølve, og andre

Anbefalte innlegg

Viss Noreg ein gong vert medlem av Eu go bytampane har greidd og grint seg til det og vestkanten veks i takt med resten av verda så kjem ikkje Noreg til å bli styrt av andre enn unionen sjølve, dei kjem til å ta kontroll over heile den norske politikken, forvaltningsretten og heile det norske jordbruket kjem til å bli lagt ned.

så vert noreg avhengige av å kjøpe mat frå utlandet, så kjem matmangelen som ingen forventar (men i den farta befolkningsveksta veks så er det berre eit spørsmål om tid før det vret matmangel) og då står noreg der nakne og EU har så mangen andre å ta seg av dei drit i noreg, då er det landa som produserar maten i EU som får den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viss Noreg ein gong vert medlem av Eu go bytampane har greidd og grint seg til det og vestkanten veks i takt med resten av verda så kjem ikkje Noreg til å bli styrt av andre enn unionen sjølve, dei kjem til å ta kontroll over heile den norske politikken, forvaltningsretten og heile det norske jordbruket kjem til å bli lagt ned.

så vert noreg avhengige av å kjøpe mat frå utlandet, så kjem matmangelen som ingen forventar (men i den farta befolkningsveksta veks så er det berre eit spørsmål om tid før det vret matmangel) og då står noreg der nakne og EU har så mangen andre å ta seg av dei drit i noreg, då er det landa som produserar maten i EU som får den

Ja, det er kanskje sannsynlig at norsk landbruk vil lide hvis vi mot formodning skulle melde oss inn i EU. Og i så fall er det et viktig argument mot medlemskap.

For øvrig er det vanskelig å se hvordan du kan ha rett i dine påstander om at EU vil "ta kontroll over heile den norske politikken [og] forvaltningsretten."

Lenke til kommentar

kva er vanskeleg å sjå? Eg ser ikkje kva som er vanskeleg å sjå

for all del. all jorbruk i alle EU-landene ble lagt ned umiddelbart da landene ble medlem. fornuftig tankegang gitt.

:!:

Nei ikkje alle land! Noreg snakkar eg om! Dei andre landa i EU tener på pengar på å selgje maten sin til EU land, men alle land kan ikkje produsere den same maten, for då kan ikkje noken selgje den. Eg meiner alle land brude vore meir sjølvforsynte. Men viss Noreg vert medlem av EU, så kjem dei til å verte eit av dei landa som må kjøpe land, sidan me har ein feit liten forume til å shoppe for

EU starta kanskje som ein fredeleg liten handelsavtale, men dei som vert medlem no gir frå seg all rett til sjølvstyre, og må rekne med å bli EUs lille nikkedukkje. og dessutan kjem EU til å karpe til seg heile oljefondet i løpet av få år, og me kan ikkje lenger berre handle ut i frå rentene på den.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

kan du i det hele tatt gi noen eksempler på at Eu har tatt kontroll på formuen til medlemslandene? eller at landbruke til noen land blir lagt ned?

## moderatormodus

en dobbelpost er slått sammen. har noen noe mer å utdype så bruk redigerings-knappen.

## /moderatormodus

Lenke til kommentar
kva er vanskeleg å sjå? Eg ser ikkje kva som er vanskeleg å sjå

for all del. all jorbruk i alle EU-landene ble lagt ned umiddelbart da landene ble medlem. fornuftig tankegang gitt.

:!:

Nei ikkje alle land! Noreg snakkar eg om! Dei andre landa i EU tener på pengar på å selgje maten sin til EU land, men alle land kan ikkje produsere den same maten, for då kan ikkje noken selgje den. Eg meiner alle land brude vore meir sjølvforsynte. Men viss Noreg vert medlem av EU, så kjem dei til å verte eit av dei landa som må kjøpe land, sidan me har ein feit liten forume til å shoppe for

EU starta kanskje som ein fredeleg liten handelsavtale, men dei som vert medlem no gir frå seg all rett til sjølvstyre, og må rekne med å bli EUs lille nikkedukkje. og dessutan kjem EU til å karpe til seg heile oljefondet i løpet av få år, og me kan ikkje lenger berre handle ut i frå rentene på den.

Slutt å spy rundt med påstander? De nye medlemene får mange fordeler ut av et medlemsskap. Det oversubsidierte norske jordbruket syns ikke jeg er noe å bevare uansett. Makan til sløsing med mine penger for å la en eller anna vestlandstamp ha et fjellbruk med 9 sauer. Dessuten, sett ned toillmurer på mat, så kan ulandene få eksportert litt.

EU-saken bør vurderes nøye, og jeg har enda ikke gjort meg opp en mening, men jordbruket er et ubrukelig argument i debatten.

Lenke til kommentar
kan du i det hele tatt gi noen eksempler på at Eu har tatt kontroll på formuen til medlemslandene? eller at landbruke til noen land blir lagt ned?

Hvis vi ble medlem så vil vi vel bli kvitt tollmurene, og vil da kunne kjøpe billigere mat fra andre EU land, som da utkonkurrerer det norske jordbruket.

Lenke til kommentar

## moderatormodus

en dobbelpost er slått sammen. har noen noe mer å utdype så bruk redigerings-knappen.

## /moderatormodus

nja, eg er frå russia og kvar sumar er eg der og då besøkar me og estland kvar sommar, og der er alle matvarene baltiske, russiske eller polske medan estlandske bonder slit med å vere bonder. eg kjennar mangen estlandare og dei hata å vere medlem av EU alle vert tvingde til å flytte frå landsbygda og inn til byane

Lenke til kommentar

Hvis vi ble medlem så vil vi vel bli kvitt tollmurene, og vil da kunne kjøpe billigere mat fra andre EU land, som da utkonkurrerer det norske jordbruket.

Noe som er eksepsjonelt bra i og med at vi slipper å kaste penger for å subsidiere bønder og vi gir de fattige i Norge sjansen til billigere mat.

## moderatormodus

## /moderatormodus

nja, eg er frå russia og kvar sumar er eg der og då besøkar me og estland kvar sommar, og der er alle matvarene baltiske, russiske eller polske medan estlandske bonder slit med å vere bonder. eg kjennar mangen estlandare og dei hata å vere medlem av EU alle vert tvingde til å flytte frå landsbygda og inn til byane

Urbanisering er en god ting, om jordbruket ikke er konkurransedyktig så får det bare gå dukken. Før noen nevner det, jeg tar det ikke tungt om det norske kulturlandskapet gror igjen.

Lenke til kommentar
Noe som er eksepsjonelt bra i og med at vi slipper å kaste penger for å subsidiere bønder og vi gir de fattige i Norge sjansen til billigere mat.

Det er det.

Men da må en haug med bønder (hvor mange i norge?) finne seg ny jobb/omskolleres. Men det vil jo bare være et korttidsproblem..

Lenke til kommentar

Det er det.

Men da må en haug med bønder (hvor mange i norge?) finne seg ny jobb/omskolleres. Men det vil jo bare være et korttidsproblem..

Meget kort siden vi har en lav arbeidsledighet.

Lenke til kommentar

Bare et innspill i den lille landbruksdebatten her:

Istedetfor å subsidiere bønder for å drive med industrielt jordbruk som aldri kan bli konurransedyktig på grunn av de lokale forholdene i landet, hvorfor ikke gjøre som Irland og lage gode insentiver for bøndene til å gå over til økologisk jordbruk hvor det er et marked og Norge er mer egnet til å være konkurransedyktige?

Lenke til kommentar
Du overser en ting i førsteposten, Schnell. Norge ER allerede avhengig av å kjøpe mat fra andre land.

Ja det har du rett i, og det er netopp fordi i frå 1900 til i dag (i løpet av dei 100 ård altså) så har jorburket blitt tvingen til å kutte ned fr 80 % eller noke sånt, til dagens 2,5 % . hadde ein teke vare på det norske landbruket, hadde ikkje me ikkje vore avhengig av andre varer.

Lenke til kommentar
Du overser en ting i førsteposten, Schnell. Norge ER allerede avhengig av å kjøpe mat fra andre land.

Ja det har du rett i, og det er netopp fordi i frå 1900 til i dag (i løpet av dei 100 ård altså) så har jorburket blitt tvingen til å kutte ned fr 80 % eller noke sånt, til dagens 2,5 % . hadde ein teke vare på det norske landbruket, hadde ikkje me ikkje vore avhengig av andre varer.

Så du hadde helst sett at Norge var et agralsamfunn? Et u-land i europeisk målestokk?

Lenke til kommentar
Problemet ligger bare i at vi har fått annen industri som har vist seg mer lønnsom enn jordbruket. Her nevner jeg skipsindustri (ikke så mye nå lenger, men du snakker i en lang periode), oljeindustri og forsvarsindustri bare for å nevne noen eksempler.

Tar man da i betraktning varene man må kjøpe inn fra utlandet pga. den lavere produktiviteten i landbruket (grunnet at bøndene tjener mer om de tar andre yrker) så kommer vi fremdeles ut i pluss. Med god margin.

Det å måtte kjøpe mat fra utlandet er i seg selv ikke et onde.

Lenke til kommentar

Libfri: herregud ein er ikkje agrarsamfunn berre fordi ein har meir enn 2,5 % bønder i eit land! Grunnen til at det har vorte så få, er jo fordi det ikkje er mogleg å drive med landbruk på grunn av dagens kapitalistiske politikk!

Problemet ligger bare i at vi har fått annen industri som har vist seg mer lønnsom enn jordbruket. Her nevner jeg skipsindustri (ikke så mye nå lenger, men du snakker i en lang periode), oljeindustri og forsvarsindustri bare for å nevne noen eksempler.

Tar man da i betraktning varene man må kjøpe inn fra utlandet pga. den lavere produktiviteten i landbruket (grunnet at bøndene tjener mer om de tar andre yrker) så kommer vi fremdeles ut i pluss. Med god margin.

Det å måtte kjøpe mat fra utlandet er i seg selv ikke et onde.

forsvarsindustrien er jo ikkje anna enn ein utgiftspost her i Noreg. Og ein gong i framtida kjem jordburket til å verte lønnsamt, men når folk ikkje er villige til å sjå lengar enn pupillen sin så er det lett å sjå så kortynt på det. allereie no kan me sjå tedensar til at lønnsomheiten til landbruket i noreg går opp, kornprisane er for eksempel MYKE LÅGARE her i noreg enn dei landa me kjupte det frå før, altså er det lønnsomt å kjøpe korn frå norske bønder

ops sorry gløymde og trykkje redigerknappe igjen

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Libfri: herregud ein er ikkje agrarsamfunn berre fordi ein har meir enn 2,5 % bønder i eit land! Grunnen til at det har vorte så få, er jo fordi det ikkje er mogleg å drive med landbruk på grunn av dagens kapitalistiske politikk!

Uten dagens kapitalistiske politikk så hadde ikke velferdsnorge vært der det er i dag. Det danner grunnlaget for det landet vi bor i. Tenk deg et land uten sosialhjelp eller arbeidsledighetstrygd. Der det ikke fantes barselspermisjon. Barnehage var bare noe for de rike og det å bli syk kunne føre til at familien din sultet det neste året.

Lenke til kommentar

Nei rull inn. Kapitalistiske politikk? Med subsidier og tollmurer er dette så langt fra kapitalisme du får det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...