Joar1004 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dere får unnskylde min uvitenhet.. Men ser at det finnes noe som kallesLensbabies. Hva er det for no' og hva brukes det til?? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Dere får unnskylde min uvitenhet.. Men ser at det finnes noe som kallesLensbabies. Hva er det for no' og hva brukes det til?? Jeg Googlet det, og fant flere treff på det. Blant annet her. Og her. RandiA Endret 13. februar 2008 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dette er nok objektiver for de spesiellt interesserte. Og kommer man med et bilde tatt med en slik en til bildekritikken; så må man belage seg på kjeft fra en del av medlemmene ("Bildet er ikke en gang skarpt", "Dette skjønner jeg ikke", osv). Men for de som ikke må ha alt sylskarpt, så kan man gjøre mange morsomme ting med de. Tom Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er en slik. Du bruker den til å ta ... kreative .. bilder med. Et eksempel fra arkivet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå