Joones Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har installert xppro på min bærbare og kommer ikke på nett. Har et Xircom Realport ethernet 10/100 + modem 56. Alt funket fint tidligere før jeg installerte xp. Har isdn linje og kortet skal iflg. spec. støtte dette. Når jeg prøver å koble opp med frisurf kommer bare meldingen om at man ikke kan få kontakt med ekstern maskin, feilmelding 678. Har prøvd kortet på en annen maskin og der funka det fint, men denne har 2000pro. Instillingene på denne maskinen ser forøvrig ut til å være de samme som jeg har. Nettverksutgangen virker fint. Er det noen som kan hjelpe med dette mottas innlegg med takk. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Fungerer den analoge utgangen? Har du forsøkt det konfigurasjonsprogrammet som følger med å eventuellt flashe kortet på nytt? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du må vel ha ett ISDN kit for å bruke ISDN? Det måtte jeg ha til den mitt kort av samme type hvertfall... Masse drivere og stæsj , tok meg noen dager det ja Lenke til kommentar
Joones Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Det kan være at ikke isdn kitet er installert, litt rart da xircom skriver på nettet at all programmvare skal ligge i xp. Kan heller ikke finne noe isdn-kit på xircom.com. Den analoge utgangen fungerer. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Ah! Jeg mente selvfølgelig flashe ISDN-kitet på nytt. Bruker det ofte på laptopene her på jobben og det fungerer nesten knirkefritt. Bruker Windows 2000 da Lenke til kommentar
Joones Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Takk for tipset, funker bra nå. Måtte laste ned programet da jeg ikke har orginalvaren til kortet.. 8) 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå