boundishh Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) her kan man legge ut bilder biler man har photoshoppet , husk å ha med orginal bildet, jeg slenger ut noen kjappe 1. 1986 Mitsubishi Galant Turbo FØR 2. 1980 Mazda Savanna RX-7 Turbo ble litt rote dette innlegget ,men dere skjønner vel hva som er før og etter etter Endret 13. februar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Carman Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) er ikke så flink i å style bilder i photishop.. men med andre programmer funker det bedre... Vil ikke akkuratt si at den er noe i nærheten av din.. men men.. ikke spessielt vanskelig men noen som ser hvilken bil dette er: Endret 13. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Carman Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) har forresten en jeg laget for et par år siden... laget den selv... Vet de er ganske dårlige så hvis du har lyst til å si det, la vær... Endret 13. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 den grønne var vel i utagangspunktet en lada niva? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ja... men jeg spør deg derfor hva syntes du? ble den styggere eller finere var den stygg eller fin?? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 en lada niva kan jo ikke bli styggere enn den er så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå