Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Herlig! Nå gleder jeg meg virkelig til flere episoder av diverse serier. Har ventet ALT for lenge på dette. Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Dette høres bra ut. Som en ekstra bonus kan det jo tenkes at forfatterne bobler over av kreativitet etter noen måneder ekstra "ferie". Det er det slett ikkje sikkert at dei gjer. Dei har ein tendens til å misse fantasien når den ikkje har vorte vedlikehaldt på ei stund. Trodde ikke du hadde tv jeg?!? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Dette høres bra ut. Som en ekstra bonus kan det jo tenkes at forfatterne bobler over av kreativitet etter noen måneder ekstra "ferie". Det er det slett ikkje sikkert at dei gjer. Dei har ein tendens til å misse fantasien når den ikkje har vorte vedlikehaldt på ei stund. Trodde ikke du hadde tv jeg?!? No er eg ikkje heilt med...? Kva meiner du? Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Dette høres bra ut. Som en ekstra bonus kan det jo tenkes at forfatterne bobler over av kreativitet etter noen måneder ekstra "ferie". Det er det slett ikkje sikkert at dei gjer. Dei har ein tendens til å misse fantasien når den ikkje har vorte vedlikehaldt på ei stund. Trodde ikke du hadde tv jeg?!? No er eg ikkje heilt med...? Kva meiner du? ER du fjern i dag?' du sa: Eg ser aldri fjernsyn eg, men har eit vel so bra liv likevel Henrik: Vet du når The Office begynner igjen? eller om det er lagt ned? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Det er då vel de same med manusforfattarar som lagar såpeopera som med forfattarar av bøker, blad, osv... Er det du som er heilt vekke kanskje? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 MANUSforfattere skriver MANUS. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 MANUSforfattere skriver MANUS. Ja kva so? Å skrive eit manus er no akkurat det same som å skrive eit skodespel! Og ein diktar skriv DIKT. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 MANUSforfattere skriver MANUS. Ja kva so? Å skrive eit manus er no akkurat det same som å skrive eit skodespel! Og ein diktar skriv DIKT. Faktisk så skriver en lyriker dikt. Men det er pirk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Ja eg veit faktisk det! Men ein kallar dei diktarar òg Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 MANUSforfattere skriver MANUS. Ja kva so? Å skrive eit manus er no akkurat det same som å skrive eit skodespel! Og ein diktar skriv DIKT. hæ hva mener du? Forstår ikke språket ditt. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 MANUSforfattere skriver MANUS. Ja kva so? Å skrive eit manus er no akkurat det same som å skrive eit skodespel! Og ein diktar skriv DIKT. hæ hva mener du? Forstår ikke språket ditt. Forstår ikkje du nynorsk? Der har vi eit eksempel på at sidemålsundervisinga MÅ vere obligatorisk. Du har tydeligvis skite i heile undervisinga. Eg synest verkeleg synd på deg... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Å skrive manus og skuespill er ganske likt ja, mange forskjeller, men allikevel ganske likt. Men det er langtifra det samme som å skrive dikt eller bøker. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Å skrive manus og skuespill er ganske likt ja, mange forskjeller, men allikevel ganske likt. Men det er langtifra det samme som å skrive dikt eller bøker. Men dei er alle forfattarar, og dei kan alle misse kreativiteten sin dersom dei ikkje held den vedlike! Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 MANUSforfattere skriver MANUS. Ja kva so? Å skrive eit manus er no akkurat det same som å skrive eit skodespel! Og ein diktar skriv DIKT. hæ hva mener du? Forstår ikke språket ditt. Forstår ikkje du nynorsk? Der har vi eit eksempel på at sidemålsundervisinga MÅ vere obligatorisk. Du har tydeligvis skite i heile undervisinga. Eg synest verkeleg synd på deg... hehe har fritak, vi skal ikke diskutere om språket ditt bær læres i Norge eller ikke. Anyways: Hvis du ikke følger med på noen serier, hvorfor engasjerer du deg i streiken da? Nynorsk (Kvis du ikkje følgar må på nokkon seriarar, kvifor engasjårer dø deg i streikon då?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg