kornelen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Får bare gratulere Sony-ericsson for prisen. Når blir 3g-telefonen kåret, eller blir det ikke noe av dette? Håper at mange gode, brukervennlige telefoner også blir produsert i 2008. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) slett... Endret 14. februar 2008 av Shhhh Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det jeg setter fingeren på er Amobils favorisering i nesten hver bidige test... Jeg og, f.eks 6eren K800i og K850i fikk på tross av f.eks elendig videofunksjon, mangel på edge i K800i sitt tilfelle og mangel på wifi i K850i sitt tilfelle Lenke til kommentar
poe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det jeg setter fingeren på er Amobils favorisering i nesten hver bidige test... Jeg og, f.eks 6eren K800i og K850i fikk på tross av f.eks elendig videofunksjon, mangel på edge i K800i sitt tilfelle og mangel på wifi i K850i sitt tilfelle K800i og K850 er utmerkede kameratelefoner, og var aldri ment å ha alt av funksjoner. At man stapper masse batterislukende halvgode funksjoner i en og samme telefon, er ikke ensbetydende med at den er best. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Neida, på ingen måte, men for magne vil nettopp slike versjoner være viktige og for dem blir da alle tester hvor disse funksjonene mangler hvor det gis toppkarakter feil for dem. Eks at du mener trykkfølsom skjerm er det mest fantastiske som har skjedd innen mobilverdenen og setter det mye høyere enn mange av oss andre Derfor mener jeg at vi bare skal drite i hvilken telefon noen i et testpanel mener er best, prøv selv å finn ut hva du selv liker. En test vil alltid reflektere hva testerne synes. Jeg for min del kan ikke skjønne hvorfor W910i fikk denne prisen da det finnes en haug andre tlfer som jeg synes er bedre, men om du synes den er best for ditt vedkommende er jo det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg