Gå til innhold

"Nye" Nutel lagt ned?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Har "nye" Nutel lagt inn årene, følgende melding kommer opp hvis du prøver å besøke www.nutel.no: "Account for domain nutel.no has been suspended".

Pokker ta. Da får vi ikke vite hva de tar for samtaler til spesialnummer ;)

Lenke til kommentar

Glemte å besøke brreg.no, takk for linken. De har vel ikke fått nok nye kunder til at dette bør få de store ringvirkningene, ihvertfall minde enn konkursen før jul. Jeg håper at navnet Nutel legges dødt nå. Er altfor mye negativ oppmerksomhet forbundet med det.

Lenke til kommentar

skulle da bare mangle..men dersom de faktisk er konkurs,IGJEN..hvordan går det da med MTU som kommer med fastpris?! Tilbudet dems virker meget fristende men ER fastpris liv laga i Norge idag? Telenor lav i ettermiddag frem en rapport som viste

nedgang i inntektene..

men, er fastpris et liv laga produkt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
men, er fastpris et liv laga produkt?

Å tilby fastpris er en kalkulert risiko, selvsagt. Hvis du har mange kunder som bare ringer ut, med understrek under "ringer" og "ut" risikerer du å tape penger på et fastpristilbud. Men sannheten er at opratørene har en rekke andre inntektskilder, jeg nevner i fleng:

- datatrafikk

- spesialnummer (som jeg har slitt meg ut på å kritisere overprisingen på)

- utenlandssamtaler (som også er overpriset)

- inngående taletrafikk, som veldig mange glemmer.

- SMS, inn og ut

Hvis man bare får nok av andre inntekter er det sikkert mulig å tjene på fastpris. Det mange glemmer er at taletrafikk i mange tilfeller allerede selges med tap, og veldig uvørent sagt blir dilemmaet i forbindelse med utgående taletrafikk ikke hvor mye man skal tjene, men tåler å tape.

Det er en vill verden der ute....

Lenke til kommentar

Har dette vært oppe i media da eller har det blitt dysset helt ned?Kan ikke huske å ha sett artikkler gjeldene det nye firmaet..kansje de satset på alle gode ting er tre,her er det bare å finne fram popcorn og cola og sette seg godt til rette..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

For de som lurte.

Kreditorvarsel

Oppløsning

Navn/foretaksnavn: KILLBILL TELECOM AS

Organisasjonsnummer: 992 104 503

Forretningsadresse: Stortingsgaten 10

0161 OSLO

Kommune: OSLO

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Foretaket er meldt oppløst.

Eventuelle krav/innsigelser må meldes foretaket v/avviklingsstyrets leder innen to måneder regnet fra 29.03.2008.

Avviklingsstyrets leder: Steven Michael Royce

President Harbitz gate 23 A

0259 OSLO

Foretaksregisteret 29.03.2008

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...