Gå til innhold

Slik utsetter du Server 2008-aktivering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært enklere å bare la prøveperioden være 240 dager i utgangspunktet da? :p

dette syntes jeg egentlig var lite tolerabelt av hw.no å publisere..

Hvorfor var ikke det tolerabelt? Microsoft har da publisert det helt selv, så det var vel meningen at folk skulle få vite det?! :mellow:

Endret av stormx
Lenke til kommentar
Tror nok dette blir en hjelp fra Microsoft til nye firma som kanskje mangler litt kapital.

Ellers virker det jo litt rart at Microsoft publiserer det. Har de en annen grunn (^) til det?

Man gir folk nok tid til å bli hekta. Så er det ingen annen vei tilbake enn å punge ut! :)

Lenke til kommentar

Jeg husker på midten av 90 tallet hvor piratkopier av adobe produkter florerte og adobe kom med noen halv-offisielle uttalelser som at det var helt greit så lenge piratkopiene ikke ble brukt i profesjonell sammenheng ... Hvor mange ble intimt kjent med grensenittene til adobe på den måten mon tro :)

Lenke til kommentar

Dette er nesten en nødvendighet for mange organisasjoner og firma som ønsker å teste ut Server 2008 i lab / pilot. Det tar nok for mange mer enn usle to måneder å få sjekket om alle de viktigste funksjonene vil fungere i Server 2008 før man eventuelt oppgraderer serverparken for fullt.

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Har vært betatester for 2k8 siden høsten i fjor, kan ikke si jeg ser noen ekstreme forbedringer som gjør at du "må bytte!". Tør nesten å sammenligne med XP/Vista, det meste ser kun flottere ut. Ja, det er en del funksjoner i 2k8 som jeg liker, og mange feil med 2k3 er løst, men ingenting er så uhyre viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...