Wixicy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hei. Helt siden jeg hadde formatert pcen for et par uker siden så har jeg aldri trengt å trykke på brukerkontoen min under oppstart. For noen dager siden så kom plutselig velkomst-skjermen opp etter at jeg hadde installert noen oppdateringer. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å slippe å trykke på brukernavnet mitt slik som jeg hadde det før? Har engelsk Windows hvis det er noe til hjelp. Takker for svar Endret 13. februar 2008 av Wixicy Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 <hei, gå på start, run og på linjen der skriver du: control userpasswords2 trykk enter, så kan du ta vekk merket som sier at brukerene må legge inn passord. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Dette gjorde så jeg gikk rett inn på administrator. Er det ingen mulighet for å komme seg inn på en annen bruker? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Skjønner ikke helt greia her... Når du skrur på PC-en så kommer du rett innpå en bruker eller til et innloggingsbilde der du kan velge mellom flere acc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå