knutby Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg prøver å kjøre flere RDP tilkoblinger til min Windows XP pc med samme bruker, og bruker 1 blir kastet ut når bruker 2 logger seg på. Etter å ha tenkt litt kom jeg på at det er jo ikke sikkert det er mulig. Noen av dere som vet hva begrensningene er på RDP og Windows XP? Edit: endret litt på spørsmålet lsik at det blir riktig. Endret 13. februar 2008 av Loffelur Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Klart det. Begge kan ikke styre musa samtidig i RDP. Ihvertfall ikke med rdp-consolle. VNC er et alternativ? Endret 13. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 remote Admin vnc evt. remote assitance? men det krever litt mer inngrep av bruker som er pålogget. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hmm, det jeg er ute etter er samme bruker på forskjellige sesjoner. jeg har endret litt i første post også. Takk for hjelp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har altså lyst til å bruke samme bruker med med 2 forskjellige desktops samtidig?...hmm det tror jeg ikke du får til med XP i alle fall Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Ser ikke ut til det nei. akkurat prøvd med div hacks uten noe hjelp. Planen var, siden på jobben så har ikke brukeren vår adminrettigheter, at vi logger på en pc som er en admin pc. og der bruker adminkontoen(alle sammen) Da slipper vi at administratorbrukeren blir brukt over alle hauger. og kun på en pc som er låst bort i et hvelv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå