tranzer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! jeg har asso en liten problem, kontrollpanelet funker ikke.. jeg skjønner ikke hva som er problemet, men dere kan vell bare se på dette bildet så plis Hjelp meg her Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kontrollpanelet virker nok, men det er deaktivert for din bruker. Eieren av maskinen har nok satt en policy som begrenser tilgangen til dette verktøyet. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 men dette er det eneste brukeren på pc`en XD men veit du hvordan jeg fjerner vekk det policy greiene eller? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er dette noe som plutselig har skjedd eller har det bestandig vært slik? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 tja det skjedde for noen dager siden.. ca Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fra Kjør-vinduet skriver du gpedit.msc Brukerkonfigurasjon->Administrative maler->Kontrollpanel Sjekk om noe der er konfigurert. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Eller bare start maskinen i sikkerhetsmodus. Da vil administrator kontoen komme opp, og du vil ha muligheten til å endre brukerrettighetene. Og når det gjelder gpedit.msc virker dette kun på XP Professional, og ikke på Home versjonen. F8 ved oppstart, velg Sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå