Zippio Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Yay! Detta har eg venta på lenge ^_^ Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ødelegger dei KOTOR skal eg personleg stikke til kontoret deira leggja dei ned i bakken og spytta på dei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det gjør de nok ikke, siden de skapte det opprinnelige og nærmest er immune mot å lage annet enn supertitler. Jeg kunne imidlertid tenke meg at de leide inn et par fra Obsidian til å ta seg av grensesnittet, for er det noen Bioware ikke kan, er det menyer. I KOTOR2 var det meste fikset på den fronten. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den eneste store fallgruven jeg ser er at våre forventninger blir så høye at det er umulig å tilfredstille oss når spillet kommer. Kanskje derfor de har holdt utviklingen 'hemmelig' ferm til nå. På den annen side er et år mer enn nok å bygge opp forventningene på.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Når de klarte å tilfredsstille forventningene mine til Mass Effect, stoler jeg på at de klarer det med KOTOR 3 også. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Når de klarte å tilfredsstille forventningene mine til Mass Effect, stoler jeg på at de klarer det med KOTOR 3 også. Endelig!!!!! Beste nyhetene på lenge! Jeg er enig med isbilen, Mass effect ble hypa opp til gud veit hvor mye. Forventningene mine var på topp, kunne ikke bli høyere for et spill og den greide å nå de forventningene. Ivertfall min mening. Så jeg tror det samme kommer nok til å skje her, dessuten er det i Star Wars universet! Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Utrolig flotte nyheter fra Bioware om dagen. Først nyheten om at Mass Effect kommer til PC, og nå nå blir det også et nytt singleplayer KOTOR spill! *Danse av glede* Håper bare at de denne gangen gir ut KOTOR omtrent samtidig både til Xbox og PC. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Leit at ikke Obsidian fikk fortsette, har mer troa på dem etter Mask of the Betrayer. Edit: Ah, ser ut som det hele var en misforståelse. Quote fra random Bioware-dude på Bioware forumet: Hi folks This seems to be much ado about nothing (to quote the bard). This was a slide that EA used to show the pedigree of the different studios to investors. That is why you see games that have already been released (like KotOR, Black, Boogie and others) mentioned on the slide. Endret 15. februar 2008 av BareMarius Lenke til kommentar
andir Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Leit at ikke Obsidian fikk fortsette, har mer troa på dem etter Mask of the Betrayer. Vi kan i alle fall se fram til enda en tilleggspakke til NWN 2, som nylig ble bekreftet. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Yes:D Kanon...glede seg.. Eneste kjipe er at det ikke ble noe av mmo-et....de har lenger levetid enn et singleplayer sw game som jeg av erfaring vet at jeg sluker på 1-2 dager.... Ikke det at jeg ikke vil ha et nytt kotor, men hadde drept for et "kotor-online" konsept:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg