FranzJeger Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sjekk ut GizkaTeam: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords Restoration Project en mod som tar med alt som orginalt skulle ha blitt med final releasen. www.team-gizka.org/ modden er ikke ferdig enda, men det er ikke lenge før. Lenke til kommentar
andir Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Blandede følelser, denne nyheten gir. Nytt KotOR er bra, men håpet på at Obsidian skulle få sjansen til å lage oppfølgeren. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Blandede følelser, denne nyheten gir. Nytt KotOR er bra, men håpet på at Obsidian skulle få sjansen til å lage oppfølgeren. Hvorfor? Både BioWare og Obsidian Entertainment har jo fått hver sin sjanse BioWare laget det som kanskje er tidenes beste RPG-spill, mens Obisidan Entertainment kom med en halv ferdig "buggy" oppfølger. 2'ern var også bra, men burde vært gitt ut minst et halvt år senere Også har jo BioWare bevist gang på gang, og nå sist med MassEffect at de kanskje er den beste RPG-utvikleren som er. Så jeg har mer tro på BioWare enn Obsidian Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og jeg som hadde gitt opp da det kom rykter om at de drev med et MMO. For en fantastisk nyhet, dette gjorde min dag! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker ikke helt tanken på at det skal komme alt i 2009, og hvert fall ikke så tidlig som April? Da håper jeg hvert fall BioWare alt har jobbet med spillet i en stund, for 1år holder rett og slett ikke. Håper vi ikke får en sånn "Electronic Arts skal ha ut flest mulige store titler så fort som mulig" scenario. Da lukter det jo et halv ferdig spill lang vei Håper BioWare får frie-tøyler og får slippe spillet når de føler det er ferdig Da tror jeg vi kan få se ett av de beste RPG-spillene opp igjennom tidene! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 DETTE har jeg venta lenge på. Nå er det bare å slå hæla i taket. Wooo Lenke til kommentar
andir Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hvorfor? Både BioWare og Obsidian Entertainment har jo fått hver sin sjanse wink.gif BioWare laget det som kanskje er tidenes beste RPG-spill, mens Obisidan Entertainment kom med en halv ferdig "buggy" oppfølger. 2'ern var også bra, men burde vært gitt ut minst et halvt år senere wink.gif Også har jo BioWare bevist gang på gang, og nå sist med MassEffect at de kanskje er den beste RPG-utvikleren som er. Så jeg har mer tro på BioWare enn Obsidian wink.gif KotOR 2 var og er plaget av bugs, sant nok, men jeg synes historien og karakterene var mer interessante i 2-eren (<3 Kreia). Endret 13. februar 2008 av andir Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Liker ikke helt tanken på at det skal komme alt i 2009, og hvert fall ikke så tidlig som April? Da håper jeg hvert fall BioWare alt har jobbet med spillet i en stund, for 1år holder rett og slett ikke. Håper vi ikke får en sånn "Electronic Arts skal ha ut flest mulige store titler så fort som mulig" scenario. Da lukter det jo et halv ferdig spill lang vei Håper BioWare får frie-tøyler og får slippe spillet når de føler det er ferdig Da tror jeg vi kan få se ett av de beste RPG-spillene opp igjennom tidene! Jeg tror faktisk spillet har vært i produktsjon en stund men at bioware ikke ville utale seg før du fikk "green ligh" fra lucasarts og at de ikke ville utale seg før spillet hadde kommet endel på vei. Endret 13. februar 2008 av FranzJeger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 KOTOR 1 er minst nest yndlings spill, bare slått av morrowind, da snakker jeg ikke om RPG men alle spill Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fantastisk! Spesielt det at det ikke blir MMORPG! Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nå skal jeg danse Rumba tre dager til ende!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 KotOR 2 var og er plaget av bugs, sant nok, men jeg synes historien og karakterene var mer interessante i 2-eren (<3 Kreia). Selv om de siste delene av KotoR1 var skikkelig interessante, så hadde KotoR2 de mest fascinerende figurene. Husker fortsatt når jeg var en light-side jedi og fikk refs av Kreia for å gi penger til en tigger. Gode minner. KotoR1 hadde en bra slutt og KotoR2 hadde en bra start. Gode minner fra begge! Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) At det tilsynelatende er kort utviklingstid på Kotor3 kan ha mange årsaker. Mye av arbeidet på grafikk-motor baseres sikkert på eksisterende teknologi, ikke minst fra MassEffect. De har ikke behov for å utvikle et nytt univers. Mye av historien kan være basert på kasserte forslag og arbeid fra Kotor1. For alt vi vet kan BioWare ha hatt forslag til historier for Kotor2 også. På den annen side er det slett ikke sikkert det er kort utviklingstid. De kan ha arbeidet med dette prosjektet i lang tid allerede En annen ting.. kan det hende at dette uannonserte onlinespillet er satt i Kotor-universet? Endret 13. februar 2008 av gnom1 Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tror ikke BioWare gjorde den største tabben ved å bli en del av EA. Jeg tror (etter å ha hørt Frank Gibeau fra EA uttale seg om fremtidens spill) at det er i EA's beste interesser om å la BioWare styre/herje med relative frie tøyler. Hvis ikke det har vært drastiske forandringer i leiren deres, så er det fremdeles utvikleren som bestemmer seg for hva de vil lage/satse på videre, for så å ta ideene deres opp med utgiver. Uansett, EA visste godt hva de kjøpte når de signerte kontrakten med BioWare. Gibeau har allerede gjort publikum/spillere oppmerksom på at spill som EA lanserer i disse tider er langt fra så gode som tidligere (med lite nytt og kreativt innhold), og at de er ute etter å lage flere kvalitets spill. Så lenge KoToR 3 blir noenlunde lik 1'eren blir jeg fornøyd. KoToR 2 hadde en altfor brå slutt, dessverre... Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Håper vi endelig nå får vite mer om hva som skjedde etter 2'ern hvis det blir en helt ny storyline satt i samme tid, da blir jeg litt skuffa, men siden det er KOTOR så WHAT THE HECK! dette kommer til å bli helt konge nesten uansett hva. :D :D Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Liker ikke helt tanken på at det skal komme alt i 2009, og hvert fall ikke så tidlig som April? Da håper jeg hvert fall BioWare alt har jobbet med spillet i en stund, for 1år holder rett og slett ikke. Håper vi ikke får en sånn "Electronic Arts skal ha ut flest mulige store titler så fort som mulig" scenario. Da lukter det jo et halv ferdig spill lang vei Håper BioWare får frie-tøyler og får slippe spillet når de føler det er ferdig Da tror jeg vi kan få se ett av de beste RPG-spillene opp igjennom tidene! De begynte ikke akkurat utviklingen i går, det sier seg selv. KOTOR 1 er minst nest yndlings spill, bare slått av morrowind, da snakker jeg ikke om RPG men alle spill Kotor er vel blant mine favorittspill. Morrowind rangerer jeg faktisk som det mest oppskrytte spillet, ever. Go figure Lenke til kommentar
Variable Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Takk! Endelig noe som har potensiale til å bli bra. Gleder meg! Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det blir spennende. Men jeg hadde håpet at det ville bli Obsidian som skulle utvikle neste KOTOR. Bare med litt mindre tidspress denne gang. Da får vi i steden håpe det blir en historie som plukker opp tråden med Revan igjen, og samtidig blander inn element fra 2'eren og forteller oss hva som skjedde i kjølvannet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg