Gå til innhold

Nytt Knights of the Old Republic bekreftet

Anbefalte innlegg

Bare ikke idiotene i Lucas Arts lager spillet så kommer det kanskje ikke bare til konsoll. KOTOR er konge spill, men det er for mye RGP etter min mening. Å kunne styre kampene selv hadde vært morsomt.

Ja, for all del, la oss gjøre enda en RPG-serie om til CS.

Bioware hurra <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa er så sinnsykt gla for denne nyhetene!!! Jeg er kanksje en av de få som faktisk synes 1'ern og 2'ern ligger på samme plan(omtrent) elsker begge titlene og gleder meg like mye som 100 barn fra etiopia som har ventet på mat i x antall uker. hehe

Endret av FranzJeger
Lenke til kommentar
JAAAA!!!!

Også BioWare da!! Ikke Obsidian!!!

Jeg er i himmelen! :D :D :D

Skulle ønske det var Obsidian som skulle lage KotOR 3. Obisidian viste med Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer at de behersker C&C i RPG mye bedre enn Bioware, der dialogvalgene faktisk betydde noe i motsetning til å være kosmetiske valg der de fleste fører til det samme. BioWare har jo solgt seg litt, og gått mer over til action rpg for massene med Mass Effect.

Lenke til kommentar
Rollespillet vil komme ut i løpet av finansåret 2009, det vil si en gang før april neste år.

Hahaha, og griser kan fly, ikke sant?

Uansett, dette var bra nyheter - både KOTOR3 og info om den nye Star Wars TV-serien på samme dag er ikke dårlig. Jippi!

Lenke til kommentar

OMFG JAAAA! KONGE nyheter å få etter en har tatt isbading og marsjet som et helvete.

Fint å høre at BioWare tar saken i hendene sine, selv om at Obsidian's jobb absolutt var brukbar (dog fikk de tydeligvis ikke nok tid på seg). Gleder meg som faen. Håper på det beste. Får se om EA er ærlige om det de sier, at de nå skal fokusere mer på kvalitet. =)

Lenke til kommentar

Så utrolig bra da, kunne ikke blitt en bedre dag :D

Elsket enern, og toern var bra den å. Glad for at Bioware er back in

buisness i KOTOR serien igjen! ;)

Så er det bare å glede seg... :D

Får vel feire med å kjøpe de to første til pc på ebay :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...