mcgroven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) BioWare jobber med et nytt Star Wars: Knights of the Old Republic. Les mer Endret 13. februar 2008 av mcgroven Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herlig, håper det ikke blir for mye forandring i gameplay i forhold til de foregående spillende. Og denne gangen håper jeg de gjør ferdig spillet skikkelig i motsetning til hvordan de gjorde det i toeren. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bare ikke idiotene i Lucas Arts lager spillet så kommer det kanskje ikke bare til konsoll. KOTOR er konge spill, men det er for mye RGP etter min mening. Å kunne styre kampene selv hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dette kan så absolutt ikke skade. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herlig, håper det blir bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Utmerket, jeg elsker KOTOR Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herlig! *Hyler av begeistring* Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Først Red Alert 3 så Kotor 3 på samme dagen. WOOOO! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 JAAAA!!!! Også BioWare da!! Ikke Obsidian!!! Jeg er i himmelen! :D Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herlig, håper det ikke blir for mye forandring i gameplay i forhold til de foregående spillende. Og denne gangen håper jeg de gjør ferdig spillet skikkelig i motsetning til hvordan de gjorde det i toeren. 2'ern ble utviklet av et annet selskap som het Obsidian. 1'ern ble utviklet av kongen innenfor RPG, BioWare.. Som også skal utvikle 3'ern! Gleder meg som en unge, og i god BioWare stil får vi nok dette helt garantert til PC! Annonserte MassEffect til PC i går, i dag KotR3 utviklet av BioWare idag! Dette blir nesten for mye av det gode Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Beste spillnyheten på veldig lenge. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 JAAAA!!!! Også BioWare da!! Ikke Obsidian!!! Jeg er i himmelen! Hadde det ikke vært for EA-BioWhore ops ... EA-BioWare så hadde dette vært en god nyhet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 WOO FUCKING WOO nå ble jeg glad. setter på musikk og danser Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 JAAAA!!!! Også BioWare da!! Ikke Obsidian!!! Jeg er i himmelen! Hadde det ikke vært for EA-BioWhore ops ... EA-BioWare så hadde dette vært en god nyhet. MassEffect ble jo veldig bra, så jeg tror ikke BioWare gjør noen dårligere jobb selv om de har blitt kjøpt opp av Electronic Arts. Spørsmålet er vell kanskje mer om Electronic Arts kommer til å stresse BioWare for mye, og skal ha ut spillet for tidlig. Men det tror jeg neppe, BioWare er jo virkelig toppen av RPG! Og jeg tror dette kan bli like stort som 1'ern som kanskje er et av tidenes aller beste RPG-spill! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 JESS! Dette gjorde dagen! *danse* KOTOR er helt fantastisk bra! Hvis treeren når de to forrige (ja, jeg liker begge) opp til knærne, så blir det verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dette er jo en gladnyhet.... Mildt sagt. Hva blir neste? Nytt Mario eller Zelda til nintendo, pluss et nytt Final Fantasy og Halo 4? For ikke å nevne Cod 5.. Vent, er ikke det allerede annonsert? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Elsket enern, en av mine beste spillopplevelser. Toern var bra, men langt ifra enern. Får håpe treern blir bedre. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 KOTORII er vel eneste spillet jeg noen gang har spilt gjennom to ganger. Hvor kan man forhåndsbestille dette? Driter i hvilken plattform deet kommer på, jeg er tilpasningsdyktig. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 YES!!! så sinnsykt rått! :!: Hadde nesten gitt opp håpet på et nytt KOTOR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg