Simen1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ups, det gikk litt fort i svingene. Jeg misforsto å trodde du mente 5 års reklamasjon som en positiv ting. Jeg er enig i at Apples garanti er elendig. Lenke til kommentar
poe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 5års garanti? Hahahaha.... Ok, nok en person som forveksler frivillig garanti med lovfestet reklamasjon, men du kan jo bare påpeke det på en ordentlig måte i stedet for å latterliggjøre det. Latterliggjøringen er det vel andre som prøver på. Og vær nå ikke så forbaska hårsår. 5 års garanti, med påfølgende latter er myntet på forbrukermyndighetene. Her ser vi allerede begrepsforvirring, og jeg gleder meg til den dagen noen leverer inn sin utbrukte mobiltelefon , etter 4 år og 11 mnd., og forlanger å få den overhalt på "garantien". At vi fikk 2 års garanti, er positivt. 5 års reklamasjon er ikke verdt papiret det er trykket på, en gang. Ups, det gikk litt fort i svingene. Jeg misforsto å trodde du mente 5 års reklamasjon som en positiv ting. Jeg er enig i at Apples garanti er elendig. Hmm... tror du missforstår igjen. Han sikter nok til det faktum at du må bryte kopisperrer, og "hacke" iPhone for å bruke den i Norge, og da mister du all garanti. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 5 års reklamasjon er ikke verdt papiret det er trykket på, en gang. Tør du stå hardt nok på det i butikken til at du tør gå til retten med påstanden? Lenke til kommentar
poe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 5 års reklamasjon er ikke verdt papiret det er trykket på, en gang. Tør du stå hardt nok på det i butikken til at du tør gå til retten med påstanden? Hvorfor skulle jeg gå til retten med en slik påstand? Vi får heller avvente og se aktuelle saker som måtte komme frem. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva er egentlig forskjellen på denne og N82 ? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 At vi fikk 2 års garanti, er positivt. 5 års reklamasjon er ikke verdt papiret det er trykket på, en gang. Hvem ga oss 2 års garanti? Det er jo opp til hver enkelt produsent å velge hvor langt garanti de vil gi, dette er jo ikke lovfestet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg