hitokiri Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vi har sett på de heftigste mobiltelefonen fra fremtidslandet Japan. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor dårlig ånde hadde dere? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 En god treer Det dårligste er 10. Lenke til kommentar
Watherfall Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kult, vil ha en japansk tlefon, funker de i norge? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kult, vil ha en japansk tlefon, funker de i norge? Tror ikke de støtter GPRS, kun 3G. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe, jeg lo bra av den ånde-måleren etter å ha trukket på smilebåndet av fettprosentmåleren og pulsmåleren. Som om ikke dagens telefoner har nok funksjoner allerede. PS. kunne den måle alkoholinnhold i ånden også? Det er kanskje ikke så mange som har behov for å snakke under vann, men det kan være kjekt å ha muligheten. Fantastisk bra at de satser på dette i Asia. Nå er det bare å håpe det kommer til Norge også. Tenk så herlig å kunne svare på telefoner uten bekymring selv om man er taktekker i Bergen, sjarkfisker i Lofoten eller svømmelærer. Og det å slippe å ha telefonen i en plastpose når man skal ut og jogge i regnvær, svette på treningsstudio eller andre fuktige aktiviteter. Mer hjemmelige mobilprodusenter forsøker jo hardt å innbille oss at det vi ser på videoen enten er plent umulig, vil bremse utviklinga eller gi alt for store kompromisser med f.eks størrelse, vekt og pris. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har alle japanere små hender eller er alle japanske mobiler kjempestore? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mye rart og kanskje litt unødvendige spesifikasjoner japanerene putter inn i telefonene. Men det er fryktelig morsomt å se på alt tullet. Sikkert greit å sjekke ånden til tid en annen, men personlig tror jeg ikke jeg ville hatt bruk for det. Kan jo puste mot hånden, for deretter å trekke inn luften med nesen. (Funker bedre enn å betale for en mobil som skal kunne finne det ut.) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg syns de var giganstiske. Det japanerne er flinke til, er å bruke plassen til skjermen best mulig, mange av kamskjell mobilene her i Europa har små skjermer med enormt mellomrom mellom rammen (spesielt Samsung mobiler). Meningen med kamskjell mobiler er jo nettopp å ha så stor skjerm som mulig... Endret 14. februar 2008 av Svedge Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det en nyansatt eller en på prøvetid som snakket? Hørtes veldig usikker og uengasjert ut Utenom det en artig video, alltid gøy å se hva de kan gjøre på mobilfronten i motsetning til oss trauste og kjedelige europere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg