Tharos. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hooray! Da kan jeg og mine 360-løse kompiser spille ånnlain likevel! Fremdeles spent på hva denne flerspilleren egentlig er for noe, men. Det kommer vel for en dag, skal du/jeg/vi to se. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 CVG has confirmed with Rockstar that both versions of the game will have online multiplayer, but some elements will be exclusive to the 360. Kilde Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Avean, er du på syre? UPDATE: Rockstar has confirmed to CVG that "both versions of Grand Theft Auto IV will have an online multiplayer component", so it looks like Mattrick did get his words mixed up. Nei men teksten du skrev samt gamer.no tydet på jo at dette var kun på Xbox360. Den teksten du skriver der hadde du ikke i orginale posten. Derfor jeg skrev ikke rart mange misforstod. Nei er ikke på syre Endret 13. februar 2008 av Avean Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men den teksten stod i posten to-tre innlegg lengre opp. Så du ikke det? Og mener fremdeles at det orginale teksten ikke sier at mp bare er på xbox 360. Lønner seg å lese ting 2 ganger, samt tenke over hva som faktisk står der før at man trekker konklusjoner ut av det. Lenke til kommentar
padda Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vil egentlig GTA IV noensinne komme til PC? Er det planlagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg