Tomzern Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei! :smile: www.pckroken.cjb.no er meg og min venn Fenalår's kommende webside. På siden vår kommer det til å bli lagt ut ting og tang, og andre kan også sende inn bilder av sin PCkrok som vil bli lagt ut på siden vår. Vi skal også etterhvert prøve å lage et eget forum. Siden er foreløpig under konstrukjson, men for de som er interesserte så er det bare å følge med, så skal vi etterhvert gjøre siden bedre.. Har dere forslag til hva mer vi kan legge ut på siden vår, så skriv et svar. Mvh Tomzern og Fenalår. :smile: Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 bra side gutter!! bra jobba..muahh Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Litt tidlig å si noe særlig om siden deres kanskje? Litt konstruktiv kritikk: Teksten brukt i navigasjonsikonene er litt vond å lese, så kanskje det kunne være verdt å se på? Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det designet der har jeg sett før på en anna webside! Ikke bra! Lenke til kommentar
venuz Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Så lenge det står en epost adresse fra Microsoft suger siden hardt. Skaff dere en annen epost adresse, ikke vis dere på gaten, dere kommer til å bli mobbet da! jeg bruker foreløpig en epost adresse med plass til 12 mb på omgangen, sorry kan ikke reklamere for den. Seriøs anonym levrandør! Bra side, ikke stjel andres design, kan være straffbart, lykke til med siden videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå