ArcTerjus Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei Jeg leter etter en framtidsretta trådløs ruter med innebygget switch, og mulighet for å sette den opp som ren bro. Den må støtte 1000mbit overføringshastighet. Pris spiller ingen rolle. Dess ferre bokser dess bedre. Har søkt en del. Men vet ikke hvordan jeg finner ut om ruterne støtter bro modus. D-Link DIR-655 støtter ikke Bro-modus (utenom FW 1.03 og 1.04), men tror ikke FW 1.03 og 4 er mulig å få tak i. Er det flere alternativer? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Jeg leter etter en framtidsretta trådløs ruter med innebygget switch, og mulighet for å sette den opp som ren bro. Den må støtte 1000mbit overføringshastighet. Pris spiller ingen rolle. Dess ferre bokser dess bedre. Har søkt en del. Men vet ikke hvordan jeg finner ut om ruterne støtter bro modus. D-Link DIR-655 støtter ikke Bro-modus (utenom FW 1.03 og 1.04), men tror ikke FW 1.03 og 4 er mulig å få tak i. Er det flere alternativer? mhh. Jeg vill vel gått for en Linksys WRT54GL med linux fw. router + Switch +++++++ alle fuksjoner man kan drømmeom.. men er kun 54mbit i trådløs og 100 mbit i lan(kabel) men trenger du engli så mye mer? den har en store bror som heter WRT300 å noe. kan også få Linux fw. men den har 300 mbit. vet ikke om en har 100 / 1000 mbit i lan siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå