BlastyTrasty Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 BioWare At Work On A New KOTOR? Wondering what that BioWare/Lucasarts project was going to be? Oh, come on. Like you couldn't guess. During EA's analyst report earlier today, it was seemingly revealed that in addition to working on more Mass Effect, Dragon Age and a "New MMO", BioWare are also handling a new Knights of the Old Republic title. Which means that, if accurate, it's not their upcoming MMO. So, a new, straight-up RPG, then? Probably. If this is indeed correct (and we're checking with EA), your excitement glands can't possibly repel joy of this magnitude. Herleg! Gledar meg til meir info! kjelde: http://kotaku.com/355808/bioware-at-work-on-a-new-kotor Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Håper det kommer et nytt KOTOR, men var det ikke nylig snakk om at de skulle lage Jade Empire 2? Ønskelisten min fra Bioware er i hvertfall: Jade Empire 2, KOTOR 3 og Mass Effect 2. (Hvis ikke Bioware heller vil lage noen nye Baldur's Gate spill i god gammel stil.) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Me veit allereie at Mass Effect 2 kjem, samma med KOTOR3. Jade Empire klarte aldri fanga meg heilt. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Me veit allereie at Mass Effect 2 kjem, samma med KOTOR3. Jade Empire klarte aldri fanga meg heilt. Synes alle 3, spesielt Jade Empire var bra Jade Empire ga oss litt mere action. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Eg vurderar sterkt og kjøpe det på XBOX classics. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg kjøpte Jade Empire (brukt på EBGames) like etter jeg hadde spillt Mass Effect og jeg savnet virkelig dialogsystemet fra ME. Ellers er Jade Empire knallbra. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Eg vurderar sterkt og kjøpe det på XBOX classics. Eller så er det noen rykter om det kommer til Xbox Live. Blir et kjøp om det kommer ut på Live. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har tatt fram Sith Lords igjen og jeg elsker SW, men jeg finner ikke lightsaber i Sith Lords så jeg må lete mer... Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kommer spillet til begge konsollene? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fortsett her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg