Gå til innhold

Red Alert 3 avslørt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Red Alert 1 hadde mammoth tank så det er ikke tiberium style..

Ah, ja, stemmer det! Mammoth'en er med i både C&C og RA1, det var i RA2 Apocalypsen kom, håpar dei hald fram med det, noko som ser ut til å stemme ut frå bileta. Fint å ha forskjellige einingar i kvart spel, Mammoth i Tiberium og Apocalypse i RA. Om eg ikkje tar feil har vel Mammoth'en vore med i alle Tiberium-spela, inkluder Renegade?

Lenke til kommentar
Jeg er foresten enig i at bildene fra RA3 ser jævlige ut. Og håper at det er mulig å ha større avstand fra bakken, så man får en bedre oversikt enn som så, men det satser jeg på at må bli\ er mulig.

Jeg er pessimistisk. Kameraet skal helt sikkert trykkes ned i bakken nå også! Det er kjipe greier...

Mine favoritter er:

C&C 1

Red Alert 1

Tiberium Sun

Spiller de den dag idag jeg :thumbup:

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Tror ikke den var med i Tiberium Sun faktisk. Men det var en bane der hvor du faktisk kunne ta over en gammel base hvor du kunne få et par/tre stk.

I Tiberium Sun hadde du Mammoth MK-II.

Som var en skam på fire bein ...

Haha ja! :!:

Det var minneverdig når en støtte på gamle bygninger og slikt fra C&C1 i Tiberium Sun og bla kunne styre noen av de gamle tanksene.

Jeg skal så mimre med litt C&C1 ikveld! :love:

Lenke til kommentar
En remake av Red Alert i skikkelig oppløsning som funker optimalt med Vista og XP hadde vært noe...

Muligens, da burde det i allefall blitt lagt til en "building queue" på enheter, i tillegg til at teams hadde blitt inført (2vs2 i stede for å måtte ha alle mot alle). Nå vet jeg heller ikke hvor bra balansert det første Red Alert spillet er, men noe sier meg at balansepatcher ikke var like vanlig før som nå. Bare se på hvor mye C&C 3 har forandret seg fra 1.0 til 1.9, nesten som å spille to forskjellige spill :p

Men en ting jeg liker med Red Alert 1 og C&C 1, er musikken. Skikkelig hardrock/metal soundtrack, mye bedre enn den døve og kjedelige musikken i C&C 3.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...