Dragen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Uhm, er det ikke Tanya i det bildet da? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Så lenge historien fortsetter, og man kanskje får en sammenfletting med Tiberium serien så skal ikke jeg klage. Da er historen komplett for min del. Så lenge de ikke begyner å dikte opp masse nytt skvip vel og merke. Endret 13. februar 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Omg! De luftballongene! Luftskipa tror jeg! Å! Håper de er med, de er helt SINNSYKT feige! Lag plenty av dem og reis over, de er ferdig . Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Omg! De luftballongene! Luftskipa tror jeg! Å! Håper de er med, de er helt SINNSYKT feige! Lag plenty av dem og reis over, de er ferdig . Når du spiller mot maskinen ja. De er egentlig ikke noe stress å ta ned, da de er fryktelige trege. Kjipt at jeg ikke har Generals + Zero Hour liggende her nå.. Jaja, får prøve å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Omg! De luftballongene! Luftskipa tror jeg! Å! Håper de er med, de er helt SINNSYKT feige! Lag plenty av dem og reis over, de er ferdig . Når du spiller mot maskinen ja. De er egentlig ikke noe stress å ta ned, da de er fryktelige trege. Sant, men brødrene mine fikk seg alltid en liten overraskelse med disse . hehe "Jeg gidder ikke å spille med deg når du skal være sånn" haha Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Red Alert 2 er definitivt et av mine favorittspill! Har lenge håpet på at en 3er skulle komme. Har prøvd en del andre RTS, Generals, og har C&C3:TW, men ingenting slår Red Alert 2! Hvis Red Alert 3 blir like gjennomført og i samme herlige kalde-krig-stil ville det ha vært helt fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Stoler ikke en dritt på EA, alt skal konsollifiseres så inni hampen. Skeptisk og regner RA3 som en katastrofe til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Konge! Dette skal jeg kjøpe. Kjøpte C&C 3 også (forsåvidt det første spillet jeg har brukt penger på ever...) Men en ny FPS? Please! Den første (husker ikke hva den hette) var jo en katastrofe! Var _litt_ tøft akurat i det det kom, men i ettertid ser jeg på det som drit. Hva hette det igjen? Errrm, sikkert det spelet eg har brukt mest tid på her i livet. Spelte det aktivt online i 3-4 år, har hatt mykje kjekt med det. Ein oppfølgar er knall, når det i tillegg kjem oppfølgar til RA2 så er eg i himmelen. :D:D Smileyspamming er lov i sådan stund. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Virker som en del folk her ikke har fått med seg hvor polert C&C3 var. Generals var et bomskudd, men med tanke på hvordan det gikk med C&C3 så har jeg ikke noe tvil om at RA3 kommer til å bli bra. WiC er både fint og flott(RTT er det også for de som maser om slikt), men det mest strømlinjeformede vanlige RTS spillet på markedet i dag er nok C&C3. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ja, la oss basere spillet på det svakeste spillet de har gitt ut i serien. La oss fjerne all form for historie. Det var vel gameplayet jeg siktet til når det gjelder Generals, vil selfølgelig ha med de fete filmene fra de gamle red alert spillene Generals er uansett det beste av alle de spillene på multiplayer, derfor liker jeg spillet så godt. Selv om generals forsatt har en hau med bugs og ting som ødelegger multiplayer opplevelsen. Sier sitt Endret 13. februar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) 10 kr på at Ea games totalt vraker Red alert serien (need for speed anyone?!). Som de gjør med alt annet de prøve og lage en etterfølger av. Generals likte jeg, men C&C 3 var ikke noe serlig.. Endret 13. februar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Hei på deg! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Litt mer infomasjon: (Quotet ifra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=910965] Alle husker vel det først Command and Conquer spillet? Som startet hele C&C serien? C&C det første ble laget av Westwood og de ga ut flere C&C spill helt til EA kom og kjøpte C&C mer og mer igjennom årene. Tiberium sun var det første EA hadde litt å si på, de var med å utvikle spillet. Men når Red Alert 2 skulle komme kjøpte EA enda mer, og der etter når Generals skulle komme kjøpte de opp hele Westwood og C&C titlene, men la Dune titlene på hyllen. De som spilte Red Alert det første husker vel mer og mer av historien. Var Allied mot Soviet som etter hvert ble med på Red Alert 2, når tilleggspakken kom ut kalt Yuri's Revenge fikk vi flere units også et helt nytt lag. Men som sakt la oss prate om Red Alert 3: Spillet kommer til å få 3D grafikk, og de samma tingene som Red Alert 2 mens de fjernet noen andre ting og legger til flere. Kanskje jeg skal vise dere noen bilder da ? På dette bilde kan du se power plant på bilde, testla båter også andre ting til og med Testla coil. Dette bilde kan du se (Battleships?) komme på land, og prøver å slå ut Soviet. På dette bilde kan du se noen hus og en står tank tror det er Apocalypse tanken eller Mammoth tank som den het i Red Alert 1. Her kan du se testla folk som dere husker ifra Red Alert 1 og 2? Flere Soviet testla båter som angriper Allied light boats:P Soviet base som blir sprengt, og brent opp. Tok 7-8 år får 3ern kom. Enda mer informasjon: Tror dere Yuri kommer tilbake? Kanskje Allied? Da tror dere feil de lagene som kommer på Red Alert 3 som vi veit hittil er: Allied Soviet Og et nytt lag glem Yuri Det er Japan. Storyline:Red Alert 3 will begun recently after the win under USSR, Kremlin on the fire and Russians decide to .... turn on Time Machine !!!! For killing Einstein and corrupting all Alliance plans. When the expedition return (Einstein was captured) to "home" (present time), they understand that Kremlin is fine, Alliance are pretty weak and. Whatafucк - new Empire was born ------- JAPAN ! Du kommer til å se igjen Mirage- tank, og mange andre. The game will feature about 190 minutes of movies with real actors, in a comedy genre, like RA2. It will use an improved version of the SAGE engine with improved particles system and more realistic buildings destruction. In short, if you thought that C&C3 is hard to mod, RA3 will be a bit harder. Hvem gleder seg? Det gjør jeg =D. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 åhøy! vet ikke hva jeg mener om bildene enda, men KULT med bilder unansett! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herregud hvor glad jeg ble når jeg så denne nyheten var nesten som om en våt drøm ble oppfyllt, dette spillet SKAL kjøpes Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lurer på om Red Alert 3 kommer til å konkurrere direkte med Starcraft 2 da. Regner med det... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Konkurrere? Eg skal ha begge spela uansett. Takk takk for bileta og informasjonen Anderwin, kvar fant du det? Det blir som forventa, eit spel i RA-universet med C&C3-motoren. Er vanleg at det kjem fleire spel i forskjellige seriar når ein ny grafikkmotor er på plass. Bileta ser bra ut, 3D er umogeleg å unngå, den tida er forbi, men det er greit nok. Litt dumt at Yuri er bortevekk, var kjekt med alle hans psykiske våpen. Mammoth er Tiberium-style, Apocalypse er Red Alert-style. "The Instrument of Doom" "It is day of judgement" "The apocalypse has begun" Ah, dette blir stort! Det er lenge sidan år 2001 no. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det kan ikke være mye tvil om at SAGE motoren blir brukt i dette spillet, ettersom grafikken ved første øyenkast virker helt lik som på C&C 3. Det er mulig at modellene er oppbygd av flere polygoner i dette spillet da, men (for å være pessimist) jeg ville forvente enda bedre grafikk enn den på skjermbildene på et spill som enda er i utvikling. Men som sagt, grafikk spiller jo minst rolle, sålangt gameplayet ikke skuffer. Jeg må si at det var nesten litt oppfriskende å se grønt gress og sjø etter å ha spillt mye C&C 3. Red Alert 2 fortjener en oppgradering, ettersom pixel oppbygd grafikk passer dårlig med LCDer, som er bygget opp med et visst antall pixler. Jeg håper ikke at hele C&C 3 communitiet forsvinner når RA3 kommer, en ting jeg liker med Tiberium Wars er det enkle gameplayet Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 C&C3 var søppel.C&C Generals & ZH var gull 50% mener du tar 100% feil.50% mener du har 100% riktig. Jeg er en del av de 50% som mener du tar 100% feil og føler meg nesten fornærmet. Fint at du tolker posten min på måten den er ment å tolkes; som en ytring av et personlig synspunkt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er enig med J-Core, men har vistnok ikke spilt C&C3 lengre enn til at jeg oppdaget at fotsoldatene var små som maur, og du trente mindre grupper, istedet for én og én soldat, som vi har ifra RA1, RA2 og Generals. Jeg likte heller ikke Generals første gangen jeg prøvde det, men når jeg prøvde det igjen en stund senere så ble jeg hektet. Jeg er foresten enig i at bildene fra RA3 ser jævlige ut. Og håper at det er mulig å ha større avstand fra bakken, så man får en bedre oversikt enn som så, men det satser jeg på at må bli\ er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg