Gå til innhold

Red Alert 3 avslørt

Anbefalte innlegg

Ah elsker så innmari gode gamle Red Alert 1 og 2, får frysninger bare å tenke på det. Mange gode minner fra den tiden ja.

Men tipper at EA klarer en god gammeldags General og ødelegger dette så mye som det lar seg gjøre. Beklager, er ikke meningen å være innbitt pesimist men når det gjelder EA er det bedre å være pesimist og bli overasket enn optimist og bli skuffet. Sannsyneligheten for skuffelse er større om du har tro på et spill EA skal lage.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah elsker så innmari gode gamle Red Alert 1 og 2, får frysninger bare å tenke på det. Mange gode minner fra den tiden ja.

Men tipper at EA klarer en god gammeldags General og ødelegger dette så mye som det lar seg gjøre. Beklager, er ikke meningen å være innbitt pesimist men når det gjelder EA er det bedre å være pesimist og bli overasket enn optimist og bli skuffet. Sannsyneligheten for skuffelse er større om du har tro på et spill EA skal lage.

Skjønner ikke helt hva som var galt med Generals.

Synes det var et artig spill jeg

Lenke til kommentar

Problemet med Generals er at det er ikke C&C selv om det har navnet på coveret. Du får ikke følelsen av noen C&C, det er ikke i nærheten av C&C engang.

Jeg ble så oppriktig skuffet over Generals som det lar seg gjøre, jeg hadde sett for meg noe alla Red Alert 1 og 2 men fikk i stede et stereotypisk strategispill som ikke hadde noe med C&C å gjøre.

Spillet kan være bra det men å kalle det for et C&C er et fornærmelse mot navnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Generals hadde i mine øyne vært et greit spill, gitt at de ikke hadde slengt på C&C navnet

Lenke til kommentar

Jeg elsket Red Alert 1 og 2. Jeg syntes ikke C&C: Tiberian Sun var noe å skryte av (det var forresten det spillet i serien som anvendte seg av vokselgrafikk). Renegade var det verste makkverket Westwood noensinne har produsert. Jeg håper at Red Alert 3 blir en verdig oppfölger til RA 1 og 2. Som regel liker jeg ikke altfor mange oppfölgere, men jeg har ikke noe imot det om de faktisk blir bra.

Lenke til kommentar

C&C3 var søppel.

C&C Generals & ZH var gull og det absolutt aller beste multiplayerspillet som har kommet fra franchisen, uten tvil.

EA vet hvordan å tjene penger, men om de vet hvordan å beholde spillseriers integritet forholder jeg meg veldig skeptisk til.

I motsetning til hva andre mener, så håper jeg at de legger seg på Generals-nivået når de skal til med RA3. RTS equals mulitplayer!

Lenke til kommentar
QUOTE(Registrert-Brukar @ 13/02-2008 : 11:09) *

Sikta for det meste til spel som ikkje burde fortsettast. td World of Warcraft som har heilt idiotisk historie.

....

Men av og til må det setjast ei grense.

Hvis du synes WoW har en idiotisk historie, tør jeg påstå at du ikke har spilt nøye gjennom de tidligere Warcraft-spillene.

Har spelt gjennom Warcraft 1, 2 og 3. Og dei var storslagne. Men så kom WoW. og i mi meining er det heilt idiotisk at 40 små puslete folk skal kunne drepa td. Illidan og Arthas som er på størresle med fjell. (som og er litt teit)

Lenke til kommentar

Hm. Jeg også håper de går mer for Red alert enn Red alert 2 konseptet, selv om jeg tviler, og har mer tro på at noe i rettning C&C 3 er mer å forvente (selv liker jeg C&C3, men det er ikke like fett som Red alert).

Generals synes jeg var et veldig arti konsept, men det var HELT FEIL å linke det til C&C. Morsomt gameplay, men hadde jævli mye bugs og var dårlig balansert. Men dog.

For de som ikke er klar over det så er det fortsatt mulig å spille Red Alert (1) multiplayer på LAN i WinXP med noen tweaks! Bare google, så finner dere løsningen. Har gjort det en del, og det er genialt :)

Lenke til kommentar

I ene og alene er jeg ikke så veldig skeptisk til at EA skal lage det, men jeg er meget spent på layout på spillet. Hvordan selve spillet skal styres, kamera vinkling osv.

Som mange har vert inne på er både RA1 og RA2 svært gode strategispill. De siste årene har vi sett en markant endring i kameraføring og feks dualscreen support, strategisk zoom. Skal bli morrsomt å se hva de får til ,i tillegg til den utfordringen det er å faktisk lage RA3. Det er litt av en hærskare som skal bli fornøyd.

EA, det klarte aldri å gjøre C and C serien interesang for meg igjenn ivertfall. Så jeg håper ikke at det samme skjer med Red Alert, får bare krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Når skal folk læra seg å stoppa? Kva blir det nesta? Diablo 3, 4, 5 og 6?

Når et spill selger godt og er såpass populært blant kjøpere, så klart vil de fortsaette å lage spillene så lenge det er penger å tjene. Hvorfor tror du de utvikler spill?

Uansett, dette har jeg ventet på lenge! Helt fantastiske nyheter!

Lenke til kommentar

Fantastisk spennende, gleder meg noe sykt.

Prøvde RA1 men det fikk ikke meg dratt inn i serien så mye men RA2 var fantastisk bra. Men det jeg håper at de gjør, er at de tar ekstremt god tid, forhåpentlighvis bruker de samme skuespillerne som i RA2 og ikke fucker det opp med noen new feature som ødelegger spillet helt.

Men er litt spennende hvordan de skal gjøre dette da, med tanke på at det allerede er et spill hvor det er USA mot Soviet, World in Conflict, selv om det er mer realistisk enn RA serien.

Men gleder meg veldig mye. :)

Lenke til kommentar

Med mindre de har tenkt å gå tilbake til gode gamle Red Alert og se på hvordan det var laga, så har jeg ikkje store håpet om at detta kommer til å bli bedre enn Tiberium Wars. Selv om sistnevnte var på rett vei (spesielt med de fine cut-scenene), så var selve gameplayet ganske kjedelig...

Endret av Maelwedd
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...