Gormers Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Min Dell 1907FP flat monitor tok kvelden nå, selv om det er under 2 år siden jeg kjøpte den. Tror dere at jeg da har reklamasjonsrett og kan kreve at de reparerer den? Jeg gikk inn på nettsiden og ville sende mail til teknisk support, men det stod at det måtte være om PCer som fortsatt hadde garanti der (jeg hadde 1 år) Feilen: det sier ikke klikk når jeg trykker på knappen for å slå på skjermen. Det er praktisk talt umulig at noe kan ha kilt seg fast mellom, hvis ikke det har kommet inn via et annet sted en knappen er (falt ned i luftesprekkene eller noe sånt. Skjermen lager fortsatt den samme lave summelyden som den alltid har gjort når den har vært avslått. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tja, jeg kjenner ikke helt til lover og regler angående hva du har krav på eller ikke. Jeg ville tatt en telefon til supporten, og høre om du har garanti/reklamasjonsrett eller noe slikt Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) På en skjerm vil jeg tro du har samme reklamasjonstid som for de fleste andre produkter, 5 år. Om din er under 2 år skal det ikke være noe problem. Endret 13. februar 2008 av Pop Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Har ringt og snakket nå. De kommer med ny skjerm i morgen der foreldrene mine jobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå