kicks Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 EXIF: ISO: 100 Lukketid: 1/8 Blender: 22 Bildet er etterbehandlet Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er ikke så flink til kritikk men prøver: Hadde du ikke skrevet i tittel hva det var hadde jeg lurt en stund. Men jeg likte generelt bildet, ikke noe jeg ville hengt på veggen men jeg synes det var ett fint bilde og intresant, hva slags etterbehandling er gjort? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skal det der være bra foto? En røten stolpe. Kan ikke si jeg er særlig imponert akkurat....... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke noe spesielt over dette egentlig, vet ikke hva det er med det men jeg likte det;P Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Utrolig stilig bilde! Veldig sært. Veldig stilrent. Lenke til kommentar
kicks Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Takk for kommentarer. Morro at det er svært forskjellige meninger om bildet. Jeg har endret fargene, kontrast, justert skarpheten opp, clonet bort visse deler i toppen av bildet pluss noe annet. Kan legge ved orginalbildet Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skal det der være bra foto? En røten stolpe. Kan ikke si jeg er særlig imponert akkurat....... Hva er det for en kommentar? Fordi man ikke finner verdens mest spennende motiv, så kan man ikke få et godt bilde? Veldig unødvendig kommentar egentlig, og du fremstår som veldig overfladisk. On-topic: Synes bildet var ganske kult. Fin redigering, og gjør bildet betraktelig bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå