dabar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vil ha anbefaling på skikkelig musmatte til Sidewinder... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har du noen personlige favoritter da? Glass, metall eller hva? En kamerat av meg bruker den med en fUnc-musematte (som har én grov og én fine side) og er ihvertfall storfornøyd. Lenke til kommentar
dabar Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke noe spesielle favoritter...bare at det passer sammen...hva anbefaler dere da? Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Icemat v2. Jeg har begge deler, funker som f Lenke til kommentar
hoem2k Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Til sidewinder, kan du godt bruke Steelpad Qck, eller Qpad. De VET jeg funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg anbefaler Razer Mantis-serien hvis du liker tøymatter, i stedet for slike harde matter. Lenke til kommentar
dabar Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Tusen takk! Er det noen som vil selge brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå