brekkmiddel Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er det noen som har noen bra tips til ting å gjøre i MGS2??? Tenker da spesielt på de "skjulte" tingene. F.eks få Snake til å barbere seg og sånne ting.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 få deg stealth og bandana! drit kult å stå å banke dem opp uten att de ser deg! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Stell deg foran ett skap med bilde av en japse kjerring og kikk med den knappen. Da ringer otacon og ber deg slutte å runke. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 I forhold til hvor stor fan jeg er av spillet, synes jeg nesten det er flaut at jeg ikke husker/kan flere tøffe ting... Det begynner å bli litt lenge siden jeg har spilt gjennom spillet, så navnene går jeg litt surr i. Når du er på tankeren kan du knipse et bilde av den russerdama (navn?), og når du skal sende bildene til Otacon, vil han komme med en kommentar til bildet. Det er risikabelt, men du kan prøve på en av de letteste vansklighetsgradene, så går det greit. Du kan bruke et våpen til å skyte radioen til en eller annen vakt (ikke noe kraftig eller bedøvelsesvåpen). Radioen henger bak, litt på siden. Når vakten finner ut at han blir skutt på vil han tilkalle forsterkninger, men finner ut at radioen ikke virker (da vil han istedet løpe for å hente forsterkninger). Hvis du spiller på "very easy" (eller kanskje easy) klatre opp i noen stiger i rommene før du kommer til Metal Gear. Du finner sikkert ut av det, men hvis du klatrer på de riktige stedene, kan du løpe rundt på noen broer i taket i rommet hvor Metal Gear er (du har tis på deg, så du må være flink apekatt). Det er ikke noe spesielt gøy, men verdt en kikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå