Samoht84 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei.. når eg kjøpte ny pc og mus rett etterpå så funka alt helt fin ofc...men plutselig en dag så skjedde det noe rart med musen..som gjør at i windows/internett osv så fungerer ikke venstre museknapp..f.eks når eg skal åpne en mappe fra desktop eller i c: så må eg trykke høyre muse knapp får å få fram den listen over ting man kan gjøre får å så trykke med venstre museknapp på å Åpne eller Utforske mappa:( har hatt det sånn en stund nå..men nå er eg drit lei:( frustrerende når eg surfer på nettet da eg må mouse over en Link får å trykke høyre knapp og så åpne tilkobling..håper noen kan hjelpe:) og nå når eg skal trykke på start nytt emne når eg er ferdig må eg trykke på den knappen oppe på tråløds reciveren til musen for å å trykke innen 5 sekunder så er musa igjen bugga:( Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Prøv å gå bytte om på knappene du. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skjedde det noe med musa like før problemet oppstod? Søling eller dunking? Ville testet med en annen mus i pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå