b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvordan vil dere i kulturo.no helst få inn tips? Vil dere ha det iform av epost, en egen tråd..PM til noen av skribentene? Jeg kan ikke se at det er noen måter å sende dere tips om artikler som kunne ha vært greit å vidreformidlet Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvordan vil dere i kulturo.no helst få inn tips? Vil dere ha det iform av epost, en egen tråd..PM til noen av skribentene? Jeg kan ikke se at det er noen måter å sende dere tips om artikler som kunne ha vært greit å vidreformidlet Send mail til [email protected], du! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Det var ikke akkurat en veldig profilert tips-adresse. Den burde vel få plass på forsiden eller i det minste under "kontaktinfo"? Jeg sendte nå inn et tips nå i alle fall, selv om det var tungvint å finne ut hvordan jeg skulle tipse. Endret 14. februar 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var ikke akkurat en veldig profilert tips-adresse. Den burde vel få plass på forsiden eller i det minste under "kontaktinfo"? Jeg sendte nå inn et tips nå i alle fall, selv om det var tungvint å finne ut hvordan jeg skulle tipse. Det har du helt rett i! Skal se hva vi kan få gjort med det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg