Rune S Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 På slutten av sistebrettet på Halo skal man kjøre bil på tid. Men når jeg har kommet nesten til slutten er det et stort hopp som jeg aldri kommer over, men alltid faller ned og dør. Hvordan skal jeg komme over her? Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg hadde ikke noe problem med d.. bare pass på å få nok fart så skal det gå bra. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hadde heller ikke noe problem med det...husker ikke helt om du måtte hoppe over, eller om du bare kunne kjøre under. Men pass på å ha nok fart, da kommer du nok over, skal du se... :wink: Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Hmmm... Nå gikk det plutselig, rart alle de andre gangene jeg har prøvd (og det er mange) gikk det ikke. Takk for svar hilsen Rune Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Den biten der irriterte meg MYE. Første gangen kjørte jeg for fort, andre gangen for sakte, tredje gangen dreit jeg meg rett og slett ut og kjørte skeivt Det hadde vert greit hvis det ikke var 100 mil unna siste checkpoint. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Heh, vi slet i ca 1-1,5 time med siste CHECKPOINTET i Halo Altså bare bilturen.. spilte MP da. Ble ganske så skuffa når vi for første gang kom frem til den første plassen hvor man blir "lurt", og vi hadde ca 20-30 sek igjen.. heh. Men vi klarte det til slutt Det hoppet det er snakk om klarte vi som regel også bra, men falt utfor 1-2 ganger. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Fint at det gikk da :wink: ...men noen her som vet hvordan man tar screenshots av et xbox spill? (ikke med digitalkamera da... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå