Swafty Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Man kan jo se de fake da :!: Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor lenge lever en sånn fyr? og hvor smart er han? Hodet er så lite, alt liksom... øhh... men hvis dette er meningen med livet for han så Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hahaha! 1,5 kilo? Han er altså omtrent like sterk som lillefingeren min.. Greit nok at han var liten, men bobybuilder liksom.. jaja. 1,5 kg er jo en ganske praktisk vekt, for han blir jo helt rå på å skjenke opp halvannenlitere med Cola Og hva svarte er det han har på seg? Dette kan jo nesten ikke være sant..haha Er vel bare babyklær som passer Endret 16. februar 2008 av Langbein Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sjekk shortsen til nurket! Den er nusselig den. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Antakelig en bragd for en så liten kropp å trene vekter, kan tenke meg han må slite med alle mulige problemer. Kan ikke forestille meg at en gjennomsnittlig datanerd hadde klart løfte det samme som han gjør (proporsjonalt med kroppsvekt altså). Jeg er en nerd som klarer og løfte 15kg gjentatte ganger, vi er ikke alle så svake som man generelt tror. Bildene ser sykt manipulerte ut btw, tviler på at dette er seriøst, men men morsomt er det lell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg er en nerd som klarer og løfte 15kg gjentatte ganger, vi er ikke alle så svake som man generelt tror. Bildene ser sykt manipulerte ut btw, tviler på at dette er seriøst, men men morsomt er det lell. Da er du vel litt over gjennomsnittet. Men søker du litt på navnet hans finner du mange andre artikler om han på store nyhets-sider. Så han er rimelig ekte. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg er en nerd som klarer og løfte 15kg gjentatte ganger, vi er ikke alle så svake som man generelt tror. Så, du klarer å løfte PC-en din gjentatte ganger? Jøss. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg er en nerd som klarer og løfte 15kg gjentatte ganger, vi er ikke alle så svake som man generelt tror. Så, du klarer å løfte PC-en din gjentatte ganger? Jøss. Nopes, treningsstudio. Løfter riktignok 13kg i 3x10 serier fordi 15kg er nokså tungt og løfte gjentatte ganger når "håndtaket" på vekten veier så mye i tillegg. Har bærbar PC btw så den veier ikke noe spess hvis jeg skulle ha løftet den. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 PCen min veier minst en 30-40KG, og er ikke den letteste å løfte akkurat. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Artikkel i dagens VG, om den 9 kg tunge "kroppsbyggeren". Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Veier han bare 9kg? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det var det som stod i VG Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Om man ser på det ene bildet der, står han jo med 2x1.5kg over hodet, altså en i hver arm. 13 kg rett opp på strak arm altså. Det setter ting i et litt annet perspektiv. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tja, burda da klare en 22KG med begge hender over hodet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) "Tihihi, næmmen driver du og trener du da lille venn? Dikke-dikke-dikk, vil du ha en is kanskje?" Men fra spøk til alvor, jeg skulle gjerne sett bilen til den karen der. Playmo? Edit Piaf: Noen som kan tipse Paris Hilton om dette? Hadde vært usannsynlig morsomt å se plastikkbeiben komme oppover løper'n, med en liten kar i håndveska, i stedet for Chihuahuahuahuhahauhuauahuhuahuhauhuahuauahuahuahuahuahuhauuahuhuhauhauuauauauauauauauuaua uahuauauahauhauhauaau'n. Endret 23. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tror nok det er ekta ja. Vi har jo sett all slags sykdommer osv, som feks mannen som ble et tre. Tharos: Playmo :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hahahah.. det var det værste jeg har sett Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor lenge lever en sånn fyr? og hvor smart er han? Hodet er så lite, alt liksom... øhh... men hvis dette er meningen med livet for han så Ja, du vet at med et så lite hode så kan man vel ikke velge den perfekte kroppen i utgangspunktet ... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Herregud så nusslig! Hadde vært greit fett om han hadde brølt ut hver gang han forca en bicepscurl. UNO, DOS, TRES, QUATRO (spansk) for hver repp. Trur jeg hadde død :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå