Gå til innhold

Møt verdens minste bodybuilder

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha! 1,5 kilo? Han er altså omtrent like sterk som lillefingeren min.. Greit nok at han var liten, men bobybuilder liksom.. jaja.

1,5 kg er jo en ganske praktisk vekt, for han blir jo helt rå på å skjenke opp halvannenlitere med Cola :wee:

Og hva svarte er det han har på seg? Dette kan jo nesten ikke være sant..haha

Er vel bare babyklær som passer :p

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Antakelig en bragd for en så liten kropp å trene vekter, kan tenke meg han må slite med alle mulige problemer. Kan ikke forestille meg at en gjennomsnittlig datanerd hadde klart løfte det samme som han gjør (proporsjonalt med kroppsvekt altså).

Jeg er en nerd som klarer og løfte 15kg gjentatte ganger, vi er ikke alle så svake som man generelt tror. :p

Bildene ser sykt manipulerte ut btw, tviler på at dette er seriøst, men men morsomt er det lell. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg er en nerd som klarer og løfte 15kg gjentatte ganger, vi er ikke alle så svake som man generelt tror. :p

Bildene ser sykt manipulerte ut btw, tviler på at dette er seriøst, men men morsomt er det lell. :D

Da er du vel litt over gjennomsnittet.

Men søker du litt på navnet hans finner du mange andre artikler om han på store nyhets-sider. Så han er rimelig ekte.

Lenke til kommentar

Så, du klarer å løfte PC-en din gjentatte ganger? Jøss.

Nopes, treningsstudio. :p Løfter riktignok 13kg i 3x10 serier fordi 15kg er nokså tungt og løfte gjentatte ganger når "håndtaket" på vekten veier så mye i tillegg. Har bærbar PC btw så den veier ikke noe spess hvis jeg skulle ha løftet den. :tease:

Lenke til kommentar

"Tihihi, næmmen driver du og trener du da lille venn? Dikke-dikke-dikk, vil du ha en is kanskje?"

Men fra spøk til alvor, jeg skulle gjerne sett bilen til den karen der. Playmo?

Edit Piaf: Noen som kan tipse Paris Hilton om dette? Hadde vært usannsynlig morsomt å se plastikkbeiben komme oppover løper'n, med en liten kar i håndveska, i stedet for Chihuahuahuahuhahauhuauahuhuahuhauhuahuauahuahuahuahuahuhauuahuhuhauhauuauauauauauauauuaua

uahuauauahauhauhauaau'n.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvor lenge lever en sånn fyr? og hvor smart er han? Hodet er så lite, alt liksom...

øhh... men hvis dette er meningen med livet for han så :thumbup:

Ja, du vet at med et så lite hode så kan man vel ikke velge den perfekte kroppen i utgangspunktet ... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...