b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) dailymailAt just 2ft 9in, Indian muscleman Aditya 'Romeo' Dev is the world's smallest bodybuilder. Pint-sized Romeo is well-known in his hometown of Phagwara, India - for his ability to lift 1.5kg dumbbells - despite his overall 9kg body weight. Every day, crowds flock to the local gym to the see the mini-muscleman in training. Unlike many dwarfs, Romeo is well proportioned, with a head circumference of 15in and a chest measurement of 20in. Romeo said: "I've been training as a bodybuilder for the last two years and by now I think I must be the strongest dwarf in the world. "I have always been fit but since I started working out, I have become famous for my strength. "My size has never stopped me. I train with dumbbells and do aerobics and dance. People are always pleased to see me. I have been invited on TV shows and dance on stage." Nusselig Kanskje han kunne ha fått plass i ei håndveske så en kunne ha luftet han Endret 13. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha, kostelig! Har troen på at han kan bli skikkelig svær ja =) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 RÅ KAR! idolet mitt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lol, Titten Tei på bol. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bildene ser ut som at de er manipulert Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) hahahaha! dagens latter men ja den ser litt fake ut Endret 13. februar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Bildene ser ut som at de er manipulert Jeg tror de er ekte. Du må vel tro det også, når Foxnews sier det: http://www.foxnews.com/story/0,2933,330460,00.html edit: Var ment litt som en spøk, så skulle hatt på en smily ja. Men tenkte at du mente fake når du sa manipulert, så syns det var litt morsomt at Fox News hadde den første artikkelen. Endret 13. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 =Øyvind=, kan du lese? Jeg har ikke sagt at jeg tror de er ikke ekte, men de ser ut som de er ikke ekte. Med smiley. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 "Pint-sized Romeo is well-known in his hometown of Phagwara, India - for his ability to lift 1.5kg dumbbells" Hahaha! 1,5 kilo? Han er altså omtrent like sterk som lillefingeren min.. Greit nok at han var liten, men bobybuilder liksom.. jaja. Og hva svarte er det han har på seg? Dette kan jo nesten ikke være sant..haha Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Bra for ham da, skulle gjerne sett han slåss. Fyren er jo så liten at det må være vanskelig å få fatt i ham ^^ Endret 13. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bra for ham da, skulle gjerne sett han slåss. Fyren er jo så liten at det må være vanskelig å få fatt i ham ^^ Nja,har mine tvil om det. Ser ikke for meg at han spretter og løper rundt i overlydsfart akkurat. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nja,har mine tvil om det. Ser ikke for meg at han spretter og løper rundt i overlydsfart akkurat.Avhenger vel litt av terrenget, på lange åpne områder tror jeg du ville fått tak i ham på kort tid. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Antakelig en bragd for en så liten kropp å trene vekter, kan tenke meg han må slite med alle mulige problemer. Kan ikke forestille meg at en gjennomsnittlig datanerd hadde klart løfte det samme som han gjør (proporsjonalt med kroppsvekt altså). Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vel,om vi tenker at han ikke klarer å løfte stort mer enn 1,5 kilo som det står, så er det 1/6 av kroppsvekten hans. Det vil si at en som datanerd på 60 kilo skal klare å løfte 10 kilo,og det bør gå greit. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nja, en datanerd på 60kg som trener biceps med 10kg på hver hånd (og da f.eks. minimum 3 x 10) vil jeg si er i ganske bra form. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ville da tro de aller fleste datanerder klarte å løfte mer enn han i forhold til kropsvekten. 9kg / 1,5kg = 6 (et forhold på 6:1 med andre ord) 65kg / 6 = ca 11kg. selv har jeg ikke noe problem med å løfte 11kg manualer... Ville vel ikke kalt meg særlig sterkt av den grunn. Edit: Litt sen der ja. Endret 13. februar 2008 av andrull Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nja, en datanerd på 60kg som trener biceps med 10kg på hver hånd (og da f.eks. minimum 3 x 10) vil jeg si er i ganske bra form. Om du sier det på den måten så har du jo nesten rett. Men nå tenkte vel vi på maksløft, altså 1-2 repetisjoner. Selv om jeg nok tror den lille karen klarer mer enn 1,5 kilo x1 Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 En datanerd på 60 kg er vel en litt lett datanerd, så om vi heller sier 80 kg, så må denne nerden løfte 13.3 kg, og da snakker vi som crs sier om å trene, ikke å løfte, så det er en del. Skulle likt å vist hva karen tar i benkpress. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 For å være så liten så hadde han jo faktisk litt biceps også (høyre bilde). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe, morsom liten fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå