TechFrog Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Grattis til L4r5 som vant! Det var så mange innlegg i den tråden og kanskje har det blitt nevnt allerede, men den er også stengt så jeg fikk ikke slengt det inn der. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg ferdes stort sett i Hardware-seksjonen, og "kjenner" derfor svært lite til de andre forumene og derfor de andre brukerne som oppholder seg mest andre steder. Det ble nevnt at det var få stemmer og liten deltakelse/interesse, men kanskje ville det blitt bedre om man kåret en "Årets bruker" i hvert forum? Det blir kanskje mange tråder og kåringer å holde styr på, men for min del så kjenner jeg iallfall svært få utenom Hardware-delen. Det var jo et par navn jeg kjente igjen derfra i kåringen, men likevel. Kanskje er det annerledes for dere med lengre fartstid? Muligens engasjementet ville blitt større om man heller kåret "Årest bruker" på denne måten? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Godt forslag. Avstemningstrådene ble stengt fordi avstemningene var over og den nåværende versjon av forumsoftwaren tilsynelatende ikke lar deg stenge en avstemning uten å stenge hele tråden. En oppsummeringstråd kommer etterhvert. Der vil vinnerne bli listet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg