Gå til innhold

Feedback i ventrilo!

Anbefalte innlegg

Jeg har det problemet at folk hører akkurat det jeg hører i ventrilo når jeg snakker ( bruker mikrofonen) og de hører det like godt som meg.

Hadde ikke dette problemet før og har 0 peil på hva som kan være galt.

Har et Creative x-fi xtreme gamer samt Steelseries Siberia headset.

Takk for all hjelp

UPDATE

ok har selvfølgelig fått nytt problem..

Problem 1: alle på ventrilo hører akkurat det jeg hører.

Problem 2: Vet at Microfon skal være dempet i Play control og at mikrofonen skal være valgt under Recording control, men jeg får ikke krysset av begge uten at en av dem hopper automatisk over til "line in".

Feks. Hvis jeg krysser av for demp under mikrofon i play control så vil krysset under mikrofon i recording control hoppe automatisk til Line - in. Samme gjelder omvendt.

http://dump.no/view/files/0739db86ede6/lyd_problemer.PNG

Endret av Gotos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... sitter på en litt crappy data akuratt nå så ser ikke bildet ditt så veldig godt :(

Prøv å mute mikken i mixern sånn at du ikek hører deg selv snakke(det har ikek ha noe å si i VT eller andre programmer som er recording divices, opsjonen er bare at du ikek hører deg selv snakke), og om du har høytalere koblet til så sjekk om ikke de spiller lyd.. bare at du ikke hører det pga headsettet.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

ok har selvfølgelig fått nytt problem..

Problem 1: alle på ventrilo hører akkurat det jeg hører.

Problem 2: Vet at Microfon skal være dempet i Play control og at mikrofonen skal være valgt under Recording control, men jeg får ikke krysset av begge uten at en av dem hopper automatisk over til "line in".

Feks. Hvis jeg krysser av for demp under mikrofon i play control så vil krysset under mikrofon i recording control hoppe automatisk til Line - in. Samme gjelder omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...