Joachimv Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) @trådstarter: kjører 3:2 av ren non-sense har jo nynylig begynt ;P Vel, du klarer fint å nå 445FSB med det minnet der (Mine 2GB XTC brikker maxer ut på 449/898DDR. Du trenger selvfølgelig ikke mer enn 400FSB for å så nå 3,6GHz med den prosessoren... Kjør minnet synkronisert med FSB, og prøv deg på 1,4v vcore, +0,2v på northbridge og 10-15% på FSB spenningen. Du burde klare 3,6GHz, men du trenger da bedre kjøling enn stock og et greit hovedkort... Har linket til en e6600 ocguide i overklokkingscafeen, så du kan sjekke den ut Husk å bruke 9x multiplier og at du må overklokke stegvis. Hvis du klarer 3,6GHz så kjører du en runde OCCT på auto og hvis den er ikke stabil så må du øke vcore til den blir det(ikke gå særlig over 1,5v...) vell.. hvordan kjører jeg FSB på 400? hva skal jeg velge på FSB - memory clock FSB - memory ratio FSB (QDR) Mhz Actual FSB (QDR) Mhz x MEM(QDR) MHz osv for å få 3,6ghz? btw, etter det jeg kunne se på system clocks/voltages så kjører jeg på 1,3v. Endret 14. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå