L4r5 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har blitt valgt til årets bruker 2007! Men helt ærlig så hadde norbat fortjent den tittelen mer. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kunne ikke vært mer enig.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe, gratulerer. Stemte på deg jeg, ditt brukernavn var det første jeg la merke til ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hvor mange måtte du ligge med for å få til det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 hvor mange måtte du ligge med for å få til det Jeg gav ut gratis BJ til alle som stemte på meg ... Men seriøst, Gunfreak, det burde da du av ALLE vite. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Oi, dette har ikke jeg fått med meg og jeg var nominert!!! Gratulerer med seieren... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hvor mange måtte du ligge med for å få til det Jeg gav ut gratis BJ til alle som stemte på meg ... Men seriøst, Gunfreak, det burde da du av ALLE vite. jeg viste ikke det var for å få stemmer, jeg trodde du gjorde det fordi du like meg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Svarte satan. Jeg var faktisk med på den listen uten å vite det. Nå lo jeg så jeg hikstet. Føler meg nesten stolt red: To stemmer har jeg fått og faktisk! Ingen av de var mine egne. Endret 13. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Selvdiggertråd nummer 2. Får vel gratulere, selv om man heller har lyst til å rise stumpen ... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Svarte satan. Jeg var faktisk med på den listen uten å vite det. Nå lo jeg så jeg hikstet. Føler meg nesten stolt red: To stemmer har jeg fått og faktisk! Ingen av de var mine egne. Å klapp igjen a... Jeg fikk ingen! Ikke fikk jeg gaver til jul eller Hva er grunnlaget for og komme på den lista? Endret 13. februar 2008 av Mekker`n Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Svarte satan. Jeg var faktisk med på den listen uten å vite det. Nå lo jeg så jeg hikstet. Føler meg nesten stolt red: To stemmer har jeg fått og faktisk! Ingen av de var mine egne. Å klapp igjen a... Jeg fikk ingen! Ikke fikk jeg gaver til jul eller Hva er grunnlaget for og komme på den lista? At noen syntes du fortjente det og nominerte deg Selvdiggertråd nummer 2. Får vel gratulere, selv om man heller har lyst til å rise stumpen ... Hva man ikke gjør for å styrke sitt eget selvbilde Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ikke bare det tror jeg... var flere jeg nominerte som ikke kom på lista... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå