okasin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som har prøvet Asus sin MyLogo3 som er på blandt annet hovedkortet M2N32-sli deluxe? Jeg sitter her nå og hadde tenkt til å prøve dette, mest for gøy.. men googlet litt først for å få noen rettningslinjer.. Men kom over dette: http://www.motherboardpoint.com/t86478-m2n...o3-warning.html Hvor det ser ut til at det er en del som aldri får startet opp maskinen sin etter dette. Så bios må flashes på nytt hos asus? evt bare bytte hovedkort. Er det noen som har prøvet dette med sukse? i såtilfelle lurer jeg på hvor stort bilde er i kb, bilde skal jo være GIF 640x480.. men størelsen i kb vil vell kanskje variere i forhold til fargevalg o.l. ?? Dette hadde jo vært gøy med logo som feks Okasin HTPC under oppstart av pc Håper på innspill.. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 jeg har et asus p5e3 x38 mobo kort som har den egenskapen, der står det at jeg må flashe bios/oppdatere bios også installere programmet og så er det bare å skifte tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå