Haglo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hello Jeg vet ikke om det er en nordicmafia post. Men jeg lurte på om noen der ute kunne sendt meg litt penger? Jeg vet det er tragisk å tigge. Men jeg er desperat Takker og bukker for penger! nick: HagloSL Endret 12. februar 2008 av Haglo Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er ikke bare tragisk å tigge, men i grunn ikke helt lovelig heller he he.. Men hva med å ta deg en jobb.. din latsabb Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe. Neeei, orker ikke Satser på at det er noen snille som ser posten før den blir stengt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehe. Neeei, orker ikke Satser på at det er noen snille som ser posten før den blir stengt Apene til Jarmo kommer vel før den tid tenker jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 *sukk* Spiller dere forsatt dette? Gid dere aldri opp? (en av apene til Jarmo kom å stengte denne tråden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg