Metecra Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Har lastet ned en trial på adobe cs3 (alle produktene) men ingen av setupene ser ut til å fungere. Jeg kjører setup programmet (setup.exe) og i oppgavebehandlinga kommer det en msiexec.exe, som bare står der uten at noe videre skjer uansett hvor lenge jeg venter. Maskinen jeg kjører operer med WinXP SP2 med de seneste oppdateringene. Dell Laditude D820, 2ghz c2d prosessor og èn gb ram, så tror ikke det har noe med systemkravene å gjøre. Takk på forhånd for eventuelle svar. Endret 3. mai 2009 av Metecra Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 last ned på nytt, og prøv igjen. Hvis det fremdeles ikke fungerer prøv å starte i safe mode med nettilgang og prøv igjen. Men last ned på ny først. Kan virke som noe er galt med setupen. Men jeg lukter litt pirat her. Såvidt jeg kan se tilbyr ikke adobe nedlastning av adobe creative suite på sidene deres. Kun 3 av programmene. korriger meg hvis jeg tar feil noen. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men jeg lukter litt pirat her. Jepp. Hvis det ikke funker så kan du jo sjekke om en av de andre demoene fungerer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå