urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvordan er sloss-systemet på lost oddessey? er det sånn som på final fantasy, eller har det noen verdi? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Amored skrev: -iL- skrev: Mr.FOXHOUND skrev: Kingdom under Fire: Circle of Doom (via Live) eller Arkadian Warriors på XBLA. Har ikke prøvd noen av dem selv. ingen av de ville jeg klassifisert som RPG .... Jasså? Og hvorfor det da? Begge har da helt tydelig RPG-elementer i seg. jeg kaller de hack&slash spill, da det er minimalt (les; omtrent ingenting) Roleplaying i slike spill. Samme genre som Diablo, Sacred, TQ etc.. Lenke til kommentar
urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 At noe har rollespill-elementer i seg er vel det samme som å si at brusen min har kullsyre i. Man vet fortsatt ikke om den er god, eller om den smaker en blanding av grape-soda og melk. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 urrin skrev: At noe har rollespill-elementer i seg er vel det samme som å si at brusen min har kullsyre i. Man vet fortsatt ikke om den er god, eller om den smaker en blanding av grape-soda og melk. Say what? Lenke til kommentar
urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg prøvde å fleipe med at KUF kaller seg RPG. Fordi det har RPG-elementer i seg, syns jeg det blir mer ett dårlig plattform-beat-em-up med sverd. Som jeg da sammenliknet med grape-soda og melk. Kanskje ikke den mest nærliggende analogien, hihi Jeg tror jeg må støtte forslaget om Baldurs Gate 2. Det er nok det beste RPG'et noensinne, og det er faktisk veldig morsomt med flere spillere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå