Gå til innhold

Ny MEGET spennende info om Resistance 2

Nimrad

Anbefalte innlegg

Det er kommet mye ny spennende info om oppfølger til RFOM.

Film, intervju

* There are 3 co-op character classes. Soldier, medic, and special-ops trooper. Each can collect XP points to improve their skills (ala Call of Duty 4.)

* The Splitter is a new weapon, a mini-gun that can spray a barrage of rounds

* Special abilities can be 'charged up' by killing aliens. If your shields are down, kill more aliens to recharge.

* The medic will shoot a special gun on the injured

* The new stalker has been significantly upgraded in detail level and functionality. It now features a big red eye at the front.

* New super-bosses. Giant size. That arent taken down the same way as other enemies are taken down. They have full AI, and dynamic animation.

mer info 1

mer info 2

Det som for meg ser mest spennende ut er 8(!!!!)-player coop med egen coop-historie og forskjellige classes i coop som får XP i CoD4-style. Jeg gleder meg kjempemye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempemorosamt å sjå han stå og kontinuerleg vurdere kva informasjon han kan gje. Har nok fått nokre "guidelines", for å seie det mildt.

Er litt spent på korleis det skal fungere med 8 personar i co-op. Det er jo sjølvsagt altfor mykje til ein tv, so då må det vere online. Ser for meg at det må vere ganske intenst å samarbeide med 7 andre i ei kampanje.

Lenke til kommentar

8-player co-op er over nettet, ja. PS3 støtter dessuten ikke mer en syv kontrollere på en gang. Best av alt, co-op-kampanjen er helt forskjellig fra single-kampanjen.

Men "Chamelion Chimeras", usynlige drittsekker som etterlater seg spor i gjørma og siluetter i regnet, DET blir FETT!!! Og giga-bosser og nye Stalkere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...