Nimrad Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er kommet mye ny spennende info om oppfølger til RFOM. Film, intervju * There are 3 co-op character classes. Soldier, medic, and special-ops trooper. Each can collect XP points to improve their skills (ala Call of Duty 4.) * The Splitter is a new weapon, a mini-gun that can spray a barrage of rounds * Special abilities can be 'charged up' by killing aliens. If your shields are down, kill more aliens to recharge. * The medic will shoot a special gun on the injured * The new stalker has been significantly upgraded in detail level and functionality. It now features a big red eye at the front. * New super-bosses. Giant size. That arent taken down the same way as other enemies are taken down. They have full AI, and dynamic animation. mer info 1 mer info 2 Det som for meg ser mest spennende ut er 8(!!!!)-player coop med egen coop-historie og forskjellige classes i coop som får XP i CoD4-style. Jeg gleder meg kjempemye! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ååå jeg og! noen som vet releasedato? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har såvidt prøvd co-op i resistance, men syns ikke det var all verden. Men dette høres absolutt lovendes ut! Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kjempemorosamt å sjå han stå og kontinuerleg vurdere kva informasjon han kan gje. Har nok fått nokre "guidelines", for å seie det mildt. Er litt spent på korleis det skal fungere med 8 personar i co-op. Det er jo sjølvsagt altfor mykje til ein tv, so då må det vere online. Ser for meg at det må vere ganske intenst å samarbeide med 7 andre i ei kampanje. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hehe vel sålangt syns jeg det virker veldig lovende, jeg og kameratene mine hadde det masse fun med 1ern i coop:)så det her kan bli fun:) åsså spennende at de fortsetter på den motoren fra ratchet and clank Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 8-player co-op er over nettet, ja. PS3 støtter dessuten ikke mer en syv kontrollere på en gang. Best av alt, co-op-kampanjen er helt forskjellig fra single-kampanjen. Men "Chamelion Chimeras", usynlige drittsekker som etterlater seg spor i gjørma og siluetter i regnet, DET blir FETT!!! Og giga-bosser og nye Stalkere! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ååå jeg og! noen som vet releasedato?Du må nok vente før vi får en dato. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ååå jeg og! noen som vet releasedato?Du må nok vente før vi får en dato. Tidlig/midt Q4, som vanlig fra IG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå