MrVilla Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har lastet ned en zip fil. Når jeg skulle åpne den så fikk jeg opp en feilmelidng om korrupt fil. Lastet den ned på ny, men fikk samme melding Noen som vet om det er mulig å fikse dette? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Neppe mulig. Men kanskje du kan laste den ned fra et annet sted? Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 last ned pkzipfix.exe, den er oxo integrert i winrar eller winzip. sjekk også at størrelsen på fila er riktig, hvis den er feil så hjelper ikke pkzipfix. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du kan jo prøve pkzipfix, men er det et installasjonsprog i den zippen vil du nok likevel få et problem under installasjon da ting kan mangle. Edit: jeg var ørlite grann for sen der Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Takker for hjelpen. Skal prøve den pkzipfix'en. Om det ikke hjelper så har jeg ihverfall prøvd. Lenke til kommentar
NoNexus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Advanced Zip Repairer klarer det meste av slike problemer... http://www.binary-soft.com/azr/azr.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå