Multekrem Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Itunes nekter å la meg spille av min lovlig kjøpte In Rainbows CD fra radiohead. Går helt fint i windows media player, men vil jo gjerne ha platen inn på Ipoden... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Skaff deg noe anna enn itunes, feks anapod Endret 12. februar 2008 av daruu Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, men hva pokker er greia, hvorfor vil ikke Apple la meg høre på lovlig kjøpt musikk? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Har du importert den i itunes/wmp eller prøver du å spille den rett fra cden? Endret 13. februar 2008 av Turgon Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Kjøpte den på nettet til selvvalgt pris, så har ingen CD,Den fungerte fint på itunes en stund så jeg forstår ikek helt greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå