rabbitmonster Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei. Jeg ønsker å kjøpe et par øreplugger som er cirka 0,5m lange i kabellengde. Den ene ørepluggen må være lengre enn den andre, så eg kan legge den over nakken. Må ha skikkelig god lyd. Har lett overalt på nettet, men det minste eg har funnet hittil er 1,0m. Tviler litt på at det 0,5m øreplugger, men kanskje noen her på forumet har kommet over noen slike? Takk, tikk-takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 tror sony mdr-71xl kommer med slik lednign og en forlenger, men ikke sikker Lenke til kommentar
rabbitmonster Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) tror sony mdr-71xl kommer med slik lednign og en forlenger, men ikke sikker Eg fant denne her: MDR-EX71SL. Denne har ledning på 0,5m + 1,0m. Helt konge, akkurat det eg lette etter. Endret 13. februar 2008 av rabbitmonster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 tror sony mdr-71xl kommer med slik lednign og en forlenger, men ikke sikker Eg fant denne her: MDR-EX71SL. Denne har ledning på 0,5m + 1,0m. Helt konge, akkurat det eg lette etter. den jeg mente ja, husket ikke modellnummeret helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå