Gå til innhold

MpX er total rip-off


Anbefalte innlegg

Bestilte to Minne kort (Apacer Multimedia kort, 128mb). Jeg fikk aldri disse kortene, og hørte aldri fra MpX før jeg fikk brev om purring, 150kr. Jeg ringte MpX, nektet å betale, og krevde å få levert brikkene. nå har jeg fått brikkene, men har også fått Inkasso varsel for å ikke ha betalt den regningen de sa de skulle slette, pluss en ny regning på 150kr til..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med å ringe dem opp igjen og si at purringen ikke har blitt slettet og at du nå har fått enda en... har tydelig skjedd en glipp her. :shrug:

 

Personlig har jeg fine erfaringer med MPX, så jeg vil tro at om du bare ringer dem og sier fra en gang til så ordner det seg.... :yes:

 

Personlig vil jeg råde alle til aldri å handle på ITBUTIKKEN!

 

Tok dem over 6 mnd å behandle min sak...

Fikk aldri tak i dem på telefon og brukte ca 500 kr på porto (fikk en ny defekt enhet for hver gang til en total verdi av 1000)

 

BUU! ITBUTIKKEN :grumpy:

Lenke til kommentar
hva med å ringe dem opp igjen og si at purringen ikke har blitt slettet og at du nå har fått enda en... har tydelig skjedd en glipp her. :shrug:  

 

Personlig har jeg fine erfaringer med MPX, så jeg vil tro at om du bare ringer dem og sier fra en gang til så ordner det seg.... :yes:  

 

Personlig vil jeg råde alle til aldri å handle på ITBUTIKKEN!

 

Tok dem over 6 mnd å behandle min sak...

Fikk aldri tak i dem på telefon og brukte ca 500 kr på porto (fikk en ny defekt enhet for hver gang til en total verdi av 1000)

 

BUU! ITBUTIKKEN :grumpy:

 

Er enig med deg i at MPX er seriøse, det har dei i allefall vore i mine tilfeller. Men beskrivelsen av ITButikken kjenner eg meg ikkje igjen i. Ved retur av harddisk til dei brukte dei akkurat like lang tid som komplett, noko som er temmelig bra gjort sidan dei faktisk sendte den heilt til Danmark!

Lenke til kommentar
hva med å ringe dem opp igjen og si at purringen ikke har blitt slettet og at du nå har fått enda en... har tydelig skjedd en glipp her. :shrug:  

 

Personlig har jeg fine erfaringer med MPX, så jeg vil tro at om du bare ringer dem og sier fra en gang til så ordner det seg.... :yes:  

 

Personlig vil jeg råde alle til aldri å handle på ITBUTIKKEN!

 

Tok dem over 6 mnd å behandle min sak...

Fikk aldri tak i dem på telefon og brukte ca 500 kr på porto (fikk en ny defekt enhet for hver gang til en total verdi av 1000)

 

BUU! ITBUTIKKEN :grumpy:

 

Er enig med deg i at MPX er seriøse, det har dei i allefall vore i mine tilfeller. Men beskrivelsen av ITButikken kjenner eg meg ikkje igjen i. Ved retur av harddisk til dei brukte dei akkurat like lang tid som komplett, noko som er temmelig bra gjort sidan dei faktisk sendte den heilt til Danmark!

 

Vel jeg måtte true med erstatning for frakt og eventuelle tap i "bedrifta" også videre før de gjorde noe... etter 3 uker fra jeg leverte hk'et lovet sjefen der som jeg kontaktet meg gull og grønne skoger... men 6mnd etterpå.... ingenting...

Lenke til kommentar
Personlig er jeg veldig fornøyd med Itbutikken.

Jeg bestilte for et års tid siden en 256MB SDRAM-brikke. Etter ca. en uke kom den på posten FERDIG BETALT :lol:  :lol: . De på postkontoret skjønte ingenting, fordi den egentlig skulle komme i oppkrav, men det sto på pakken at varen var betalt....  

 

:lol: Suckers!

 

:lol:

Lenke til kommentar

MPX er glimrende etter min erfaring. De gangene jeg har bestillt der så har varen blitt sendt ut med en gang og vært på postkontoret mitt 2 dager senere (I motsetning til PCUtstyr som brukte en uke på å fortelle meg at varen ikke var inne). Dessuten kan man betale med Visa. To tommler opp!

 

- J

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er ingen tvil om at MPX er i ypperste klasse når det gjelder seriøsitet!

Har handlet for 70 000 kroner der i løpet av 1 år, og har bare gode erfaringer!

Det vil selvfølgelig skje feil, siden det er mennesker det her er snakk om, men som det ble påpekt av en annen her, så er det bare å løfte opp telefonrøret å ringe...

 

ypperlig service, returbehandling, samt rask ekspedisjon.

I tillegg til dette er de i følge hw den billigste webshopen.

 

Jeg må ærlig talt si at jeg det gjør meg litt småforbanna at folk svartmaler på bakgrunn av en hendelse som dette.

 

Var det for eksempel ikke litt rart at pakka aldri kom?

Det er aldri verre enn å ringe....

Det er i hvertfall bedre enn å la ting skure å gå.

 

Dessuten er ofte logistikk og økonomi adskilte områder, noe som gjør at ting som dette kan forekomme.

 

Kan si med sikkerhet at dette kunne skjedd hvem som helst webshop i det ganske land......

Lenke til kommentar

Jeg har også bare gode erfaringer med MPX.

Sender raskt, er rimelige. Hyggelig kundeservice

Topp anbefalinger fra meg!

 

Men syns det er for galt av deg å svarteliste MPX.no etter en hendelse som dette. Det har garantert skjedd en glipp en plass.

Ring dem og forklar problemet, så får dere ordna opp i dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MPX ruler! Jeg kjøpte en dings der til 3700kr... fikk den i posten og betalte for den. Noen dager senere fikk jeg enda en i posten gratis  :lol:

 

Tror mpx har noe problemer der. Folk som slipper å betale, får to ting. Men det er jo feil som kommer forbruker tilgode, i motsetning til andre som har feil som definitivt ikke kommer forbruker tilgode.

 

Jeg skal nok GARANTERT prøve mpx neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...