carl-kr. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hei! har nettop flyttet in i en leie leilighet uten telefonkontakt. det vil si uten internett. skal bare bo her midlertidig til jeg før kjøpt meg egen hule. hva gjør jeg? samboeren min har webfirma og er veldig avhengig av å ha nett. vi har hver vår egen pc som skal på nett. har sjekket ut dette som heter ice,men er veldig usikker på hva det er og om det er bra. og om det funker på 2 pc`er.må jeg da abonere på 2 stk slike modemer..det blir dyrt. noen tips,hva ville du ha gjort?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 ICE har trådløsrouter og vil sikkert fungere bra. Sjekk dekningskartet på ice.no. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 ICE har trådløsrouter og vil sikkert fungere bra. Sjekk dekningskartet på ice.no. ja sjekket det, god dekning i bodø. blir veldig dyrt da..2495 modem+199 etablerig+ 449 i månedsavgift..fyyy.f.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du kan jo sjekke om noen naboer vil dele trådløst WLAN med deg. Det blir langt rimeligere. Netcom og Telenor har også tråløst bredbånd eller tregbånd... Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 du sier tregbånd.. er ice plaget med dårlig hastighet?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 du sier tregbånd..er ice plaget med dårlig hastighet?? Jeg tenkte på Telenor og Netcom. ICE varierer veldig. Jeg antar du kan få fra noen få hundre kbit til et par Mbit avhengig av dekning. 3G gir max 384kbs mens HSDPA (Super3G) som kommer kan yte noen få Mbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå